Skrevet af: Lene Hansen, 30. marts 2011 kl. 8.39
Har ledt efter tråden hvor der sidste år blev skrevet, hvor man kan købe brugte pallerammer.
Kan se, at de indlæg jeg ledte efter er blevet slettet, så derfor bliver jeg jo nød til at spørge endnu engang.
Håber at der denne gang bliver svaret af private brugere, så indlægget ikke falder under kategorien reklame.
Jeg skal bruge ca 50 stk str. 80x120.
De må gerne være brugte, men i pæn stand og jeg vil ikke give mere end ca 50 kr pr stk.
Desuden skal det være i Jylland, så jeg selv kan hente dem.
På forhånd tak.
Lene
Skrevet af: Anja Egeriis, 30. marts 2011 kl. 15.42
Hej Lene -
prøv at google dem - mon så ikke der dukker noget op?
mvh
Anja
Skrevet af: Lene Hansen, 30. marts 2011 kl. 16.20
Der dukker kun virksomheder på Sjælland op, og en enkelt i Jylland der tror pallerammer er lavet af guld....derfor spørger jeg brugerne her.
Lene
Skrevet af: Anja Egeriis, 30. marts 2011 kl. 18.16
Skrevet af: M. Have, 30. marts 2011 kl. 18.21
du kan ihvertfald købe brugte i hobro. 2 forskellige priser, afhængig af hvor pæne de skal være. jeg købte de billigste til højbed og de kostede 20 kr. stk. Det er på tobberupvej lige udenfor hobro. kan undersøge den præcise adresse hvis du er interresseret
Skrevet af: Lene Hansen, 30. marts 2011 kl. 18.28
Mange 1000 tak - søgte på de sidste oplysninger, og de har i alle mulige prisklasser.
Nu kan jeg komme i gang med bærhaven (^_^)
Lene
Skrevet af: M. Have, 30. marts 2011 kl. 22.09
det var godt. håber ikke det er for langt væk
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.