Skrevet af: Martin Larsen, 26. januar 2004 kl. 17.48
Hej
I et øjeblik overvejede jeg om der var sket en fejl i ugens Havenyt. Var det mon fra en tidligere uge eller fra sidste år? Karna skriver nemlig om at feje sneen væk så fuglene kan komme til æblerne osv, og de smukke fotos viser en pæn dyne af sne.
Men her hos os på Amager er der ikke noget sne! Det viser hvor store vejrforskelle der kan være i selv et lille land som Danmark. Som igen kan betyde forskel på hvad man kan dyrke og hvornår.
Hilsen
Martin
Skrevet af: Karna Maj, 26. januar 2004 kl. 20.28
Du er ikke den eneste, som har reageret. Jeg har også fået mail fra Nordsjælland. Jeg var faktisk i København i lørdag og vidste godt, at der kun var meget lidt sne i Hovedstadsområdet. Men jeg troede, at I havde fået mere i løbet af søndagen.
Ugens havenyt løber hele den her uge, så det kommer nok til at passe også hos jer i løbet af tirsdag-onsdag, så jeres planter kan få det lidt lunere under et snedække.
Snebillederne er taget søndag middag her på Vestlolland – billederne i ugens havenyt er for det meste aktuelle helt nye billeder.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.