Forum

Sort bølgeplast til afgrænsning af stauder

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 30. marts 2008 kl. 23.50

I Rømerhaven i Århus så jeg, at de havde sat noget sort bølget plast ned til afgrænsning af et område i bedet, måske for at stauder ikke skulle brede sig, det stak kun 5 cm op over jorden og skæmmede derfor ikke.

Hvor kan man mon købe det?

Jeg tænkte, at det kunne bruges både til at markere hvor forårsløg er i staudebede samt måske til at hindre grådige stauder i at brede sig.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Merete Vinje, 31. marts 2008 kl. 9.00

Sort bedkant har jeg ikke set nogen steder, men grøn ditto kan købes i Silvan.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Else B.H., 2. april 2008 kl. 22.42

Sort bedkant er på tilbud i et af byggemarkederne denne uge – jeg så den i en af weekendens reklamer – vistnok XLbyg.

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 2. april 2008 kl. 23.30

Tak for svar. Det viste sig, at Silvan også har sort bedkant – i 2 højder, så nu har jeg fået købt noget.

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henrik B, 4. september 2009 kl. 9.04

Du kan få bølgeplast her www.olitec.dk/bolgeplast-kanalplast

Der skal dog lidt større mængder til for at et køb kan realiseres.

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 5. september 2009 kl. 19.49

Jeg er så uheldig at to nye naboer, en til hver side, unge og overhovedet interesseret for haver, bare lader spaden stå, hvor den sidste gang blev brugt til et eller andet. Fra den ene side dryser citronmeleissens frø og humlens mangfoldighedes blomsterfrø udover min tillokkendes kærligs opdyrkede havejord at det spirer gladeligt fuldstændigt vildt overalt. Hvad gør jeg nu? håp

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 5. september 2009 kl. 20.34

Du sætter et hegn af 2 m højt bølgeplast op indenfor i din have. Så skåner du i det mindste naboerne for dine ytringer.

På Havenyt hjælper det ikke engang at ignorere dig. Kan du ikke finde et andet sted at få din galde ud?

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kaj., 5. september 2009 kl. 21.19

Clara, vil du i verden frem så brok.

Nyt svar til emnet »Sort bølgeplast til afgrænsning af stauder«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Sort bølgeplast til afgrænsning af stauder

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider