Skrevet af: Svend Høst, 31. januar 2008 kl. 9.16
Her i haven synger musvitten, rabarberne er på vej op, påskeliljerne er 5–8cm oppe,og hasselen står med grønne knopper, erantis har været her i et par uger, det går den rigtige vej, selvom man siger "når dagene længes vinteren strenges.
Mvh.Svend Høst
Skrevet af: Helle Nørgaard, 31. januar 2008 kl. 9.48
Ja Svend, jeg så også lige i går at der er god gang i rabarberne og påskeliljerne er godt fremme. De første vintergækker står også flot med deres hvide klokker, så nu må foråret da være på vej.
Helle – www.helleshave.dk
Skrevet af: Lars Hansen, 1. februar 2008 kl. 7.16
I min have står de kønneste små cyklamen (alpevioler) i fuldt flor sammen med erantis, vintergækker og de første krokus. Mvh Lars.
Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 1. februar 2008 kl. 19.57
Det er jo klart. Som sædvanligt er foråret på vej på denne årstid. Det er det spændende ved danmark, klimaet er omskifteligt, hvis det ellers holder som metrologerne tilbyder.
Jeg skal ikke ud og rejse hjemmefra mere, hvor vi er så heldig at opleve forandringerne. Samtidig forsøger alle andre at fange de fisk jeg har gående herude i Lillebælt.
Skrevet af: Eivin Knidsen, 2. februar 2008 kl. 0.41
Foråret er da ikke på vej nu – det er midt om vinteren!?!
Mvh Eivin
Skrevet af: Svend Høst, 2. februar 2008 kl. 10.14
Naturen kan godt blive forvirret når vi har en meget mild vinter, og dermed sætte gang i nogen processer langt før tiden. Selvføgelig er det vinter, idag er det kyndelmisse eller kjørmes knude, det er vinterens koldeste periode ifølge statistiken, men man har jo lov til at glæde sig når man ser forårstegn i naturen og haven, det er jo gratis.
Mvh. Svend Høst
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.