Skrevet af: Morten Hjorth, 26. juni 2007 kl. 22.01
Ja det lydder lidt underligt, men ikke desto mindre så søger vi et dødt egern til en scene i en film.
Vi laver et humoristisk mord mysterie til efteråret hvor der i en scene skal dumpe et egern ned på forruden af en bil,,, i forbindelse med en livsfarlig orkan.
Vi håber at en af jer som læser det her, vil hjælpe med at holde et åbent øje efter sådan en lille fætter, og så kan den jo få en lidt forsinket berømmelse.
Det er med vilje at vi søger et dødt et! vi syntes ikke at et egern skal lade livet for at vi kan bruge det.
Vi håber på at finde et som bare er dødt eller som er kørt ned. Det kan godt bruges selv om det skulle være lidt ilde tilredt,,,bare man tydligt kan se det er et egern.
Vi betaler gerne forsendelsen og sender tre flasker vin i finde løn,,,,ved modtagelsen :-)
Skrevet af: Morten Hjorth, 29. juni 2007 kl. 18.56
Jeg var svine heldig af selv finde et frisk trafikdrabt egern idag. (Det var selvfølgelig synd for egernet)
Men jeg mangler ikke et egern mere,,jeg har!
Tak
Skrevet af: Lonnie, 23. september 2007 kl. 12.24
I alle andre film kan de nøjes med et stofegern... og det der kan få grimme drenge til at overlagt slå et egern ijel så jeg mener at det er under al'krætik at søge sådan noget... og egernet er altså et fredet dyr... Lonnie
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.