Forum

Misvisende overskrifter

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Winnie, 2. november 2006 kl. 19.58

Hej allesammen
Lige en lille bøn: Brug dog en overskrift der henviser til jeres problem! Det kan godt være at I har brug for hjælp, men det nytter jo ikke noget at overskriften er HJÆLP eller JEG ER DESPARAT eller NYBEGYNDER når ingen senere kan finde frem til indlægget og de efterfølgende råd.

Helt ærligt, så synes jeg det er hamrende irriterende.

Med venlig hilsen
Winnie

1 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Knud Halskov, 3. november 2006 kl. 19.15

Det vil også være en god idé, før man opretter et "nyt" emne, at undersøge, om det ikke allerede findes eller der bare er et, der ligner. Det vil øge overskueligheden og mindske forvirringen, hvis man stræber efter at få sit spørgsmål puttet ind under et allerede oprettet emne. Fx. er der lige oprettet et emne med ''hosta-frø'', og derefter et nyt med ''nogle andre hosta-frø''. Det er næppe hensigtsmæssigt.

Venlig hilsen, Knud

2 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bruno MacDonald, 6. november 2006 kl. 1.18

Undskyld fra ham med "nogle andre hosta frø".

Jeg forstår jeres mishag med for mange og forvirrende tråde.

Alligevel ville jeg nok gøre det igen, da kategorien jeg skrev under var "frø- og plantebytte", posen var tom og debatten færdig. Jeg tænker at det så ville være en ny tråd, når jeg havde andre frø at tilbyde, men det kan være at jeg tager fejl.

Jeg tænker at det netop var hensigtsmæssigt, men hermed undskyld for kvaler jeg måtte have forvoldt.

De venligste
Bruno MacDonald

3 af 6 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 8. november 2006 kl. 11.20

Superbrugere kan fint finde ud af at begå sig i et forum, men heldigvis forvilder mindre erfarne sig jo også ind og skal lige lære, hvordan man begår sig.