Forum

Jeg mangler gode opskrifter

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Therese Og Emilie, 20. februar 2006 kl. 18.21

Hej...

jeg mangler gode opskrifter til katte som man let kan lave selv

Jeg håber i har noget godt

AC og Mille

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lilsen Og P Petersson, 21. februar 2006 kl. 12.30

Hej med jer

Jeg hedder Lille og er ægte perser på 18 måneder

Min far er en rigtig skiderik han siger jeg skal spise tørfoder og jo det smager da godt men jeg ville da gerne æde fars mad og mælk giver han mig heller aldrig

Jeg tror han tænker lidt i at jeg skal være sund men jeg er jo ung og frisk og hopper tit op i fars vindueskarm og dasker lidt til en plante og har da også smagt lidt på hans forskelige eksperimenter kun med skæld ud som følge så nu har jeg fået min egen vindueskarm det er ren lykke

Far har da også dyrket kattegræs men hvem gider det når man kan gnaske på en lille spire eller rode i jord

Nu har far sagt jeg bliver baggårdskat hvis jeg bliver ved med at pjatte så nu må jeg tage mig sammen

Når jeg har været rigtig artig så får jeg da lidt kylling reje tun mm men far holder altså meget på at jeg skal gnaske mit tørfoder

Knus til alle mine artsfælder

Lilsen/perser i Kbh på 4 sal

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lillian, 1. marts 2006 kl. 13.23

Hej AC og Mille

Jeg kan kun tale ud fra egen erfaring. Begge mine katte er meget glade for majs (dåsemajs) og ikke mindst fisk af alle former.

½-1 pose kogte ris.

100 g fisk (gerne af fisk der kan moses)
½ dåse majs.

Ris og fisk blandes, så risene får fiskesmag og majsene vendes deri. Uhm...

Kattene tager ikke skade af hverken majs eller ris. men får heller ikke specielt meget næring deri, så husk endelig også adgang til tørkosten og vand.

Velbekomme! :o)

Lillian

Nyt svar til emnet »Jeg mangler gode opskrifter«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Jeg mangler gode opskrifter

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider