Forum

Københavns Universitets Havebrug Project

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Alexander Munk Hansen, 25. oktober 2024 kl. 10.28

Hej forum!
Jeg hedder Alexander Hansen og er studerende på KU. Jeg skriver et indlæg på vegne af min forskningsgruppe. Vi er en gruppe studerende fra Københavns Universitet, der studerer Etnobotanik under professor Lars Schmidt og sleeved opgave om haveprofiler og “bee-friendly” planter. Vi ville sætte pris på deres feedback om deres egen viden og forhold til deres personlige eller fælles haver. Selvom det senere vil blive nævnt i undersøgelsen, vil disse data kun blive brugt til forskningsformål og udvikling af vores egen akademiske viden omkring menneskelig kultur og planter.

English:

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdh7mWf_wV8O0ldwC0ecirVzJal4gx0AgBTVMJhJUyhikvPNA/viewform

Dansk:

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSerWKbQtg5_ddKXOVFSYqmWuqT-FfNsAjkKc5PDECoiWhloZg/viewform

Tusind tak!

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 28. oktober 2024 kl. 0.06

Hej Alexander.

Så fik jeg svaret på jeres undersøgelse og håber at andre også vil gøre det.
Kan i ikke skrive noget mere om resultatet af jeres undersøgelse?
Da det passer godt til dette forum

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 28. oktober 2024 kl. 8.21

Ville svare, men bor jo ikke i Københavsområdet.
Med venlig hilsen - Ingeborg

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 29. oktober 2024 kl. 12.46

Hej Ingeborg.

Jeg havde ikke lige set at det kun gjaldt Københavns området, så jeg svaret bare. Men de må godt vide at der bor en i Køge, som tænker på miljøet:-)

Nyt svar til emnet »Københavns Universitets Havebrug Project«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Københavns Universitets Havebrug Project

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider