Forum

HAVENYTS SERVER OG TÅLMODIGHED

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 12. juli 2022 kl. 13.33

Mange af os får postet vores indlæg 2-3-4 gange. Husk at holde øje med den blå indikator for upload. Det kræver lidt tålmodighed. Der arbejdes vist nok på en forbedring. Men mange kopiindslag er irriterende.
Med venlig hilsen - Ingeborg Hansen

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 12. juli 2022 kl. 21.33

Jeg tror kun at det gælder jer, der skriver på en PC'er. Os der skriver via en mobiltelefon kan ikke se nogle blå indikator.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 12. juli 2022 kl. 22.31

Jeg skriver på min Ipad. Men alle andre enheder burde også indikere når en upload er udført.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 13. juli 2022 kl. 22.37

Ingeborg.

Jeg fandt den blå indikator, men jeg oplever at den står stille og i løbet af nogle sekunder kommer det skrevne frem. Andre gange forsvinder det skrevne inden det bliver sendt,...for ikke at tale om når det skrevne tager en evighed før det vises og man få trykket flere gange...

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 13. juli 2022 kl. 23.07

Hej og JA. Når man har trykket på SEND knappen starter den blå linje, hos mig under HAVENYT oppe foroven. Linjen starter, står ofte stille inden den løber linjen ud og så kommer indholdet frem på siden. Hvis man er for utålmodig og trykker SEND flere gange, får man postet flere gange.
Ingeborg

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jakob B., 17. juli 2022 kl. 22.41

Man skal klikke på knappen "Send svar" een og KUN een gang.!

Og det betyder altså IKKE to gange eller flere.. LOL

Derefter venter man blot tålmodigt på, at siden automatisk skifter og viser det nye indlæg.

Den instruktion har altid virket hos mig (via PC med browseren Firefox), og af de fora, jeg har besøgt, plejer havenyt at høre til de kvikke. :-)

Hvis det går langsomt, så kan det nok også skyldes lokale problemer og ikke havenyts server.

Nyt svar til emnet »HAVENYTS SERVER OG TÅLMODIGHED«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > HAVENYTS SERVER OG TÅLMODIGHED

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider