Skrevet af: Anonym bruger, 9. august 2016 kl. 13.25
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Anonym bruger, 9. august 2016 kl. 14.33
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 9. august 2016 kl. 14.46
Hej Frank - Jeg kunne i kraft af "måsen" også starte dagen med et smil. Selvfølgelig var det en "teknisk" stavefejl, men sjov alligevel - -helt enig.
Ingeborg
Skrevet af: Fanny Møller, 9. august 2016 kl. 14.58
Kære Frank
Jeg er sikker på at spørgeren kan finde mange gode tråde her om mos i plænen. Jeg kan glæde dig med, at vi lige nu arbejder på en teknisk løsning, der gør det muligt at fjerne links og reklamer uden at slette hele indlæg, det er desværre ikke helt klart endnu. Som jeg også skrev til dig, i en venlig henvendelse ikke irettesættelse, var der også flere læsere der bad om at få fjernet indlægget, det er hver gang en balancegang.
Tro mig jeg er hverken mås eller mos forskrækket og jeg håber du har fundet en solstråle til trods for at havenyt.dk nu er mås fri igen.
MFH Fanny
Skrevet af: Tilde P., 9. august 2016 kl. 15.13
Hej.
Det var absolut ikke en god måde at byde en "ny på siden" velkommen på ved at latterliggøre vedkommendes stavemåde.
Hvis der ønskes nye kunder i butikken for at påvirke dem i en bestemt retning, er det nok ikke den mest hensigtsmæssige modtagelse.
Og kan det bevises, at vedkommende har nogen som helst tilknytning til den side der blev linket til?
Mvh T&HPP
Skrevet af: Anonym bruger, 9. august 2016 kl. 15.46
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 9. august 2016 kl. 16.44
Ja nu kan jeg kun sige at vi i høj grad mangler den der REDIGERINGSKNAP. Mange af os skriver på "apparater", der gerne vil bestemme, hvad der skal stå. Der er også et par af den slags i UGENS HAVENYT i dag. Sikkert ganske utilsigtet at sommeren går på held i stedet for hæld. Jeg gætter på at måsen også er blevet til på denne selvstændige skrivemåde.
Jeg er også selv ret god til først at se mine skrivefejl når de er sendt afsted. Så - kom nu med den redigeringsknap - TAK
Ingeborg
Skrevet af: Anja Egeriis, 10. august 2016 kl. 9.11
Jeg har ikke læst det pågældende indlæg - men vi har da stadig lov til at linke, når vi som brugere af havenyt.dk vil anbefale eller det modsatte, ikke?
Det siger sig selv, at reklame ikke er tilladt, men hvis jeg har lyst til at fortælle om et godt produkt, så er det vel, som det hele tiden har været?
Det ville være godt med en præcisering af det, synes jeg :)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.