Skrevet af: Morten Nielsen, 21. maj 2016 kl. 15.42
Hej alle.
Jeg laver selv noget flydende kompost af nedbrudte planter og kunne rigtig godt tænke mig en sådan en her:
www.youtube.com/watch?v=-XpGzm0oDFM
desværre kan jeg kun finde den i USA, nogen der ved om man kan få noget tilsvarende i DK, eller bare i EU ?
På forhånd tak.
Mvh
Morten
Skrevet af: H. Christensen, 21. maj 2016 kl. 16.10
Det er da en mulighed.
bionutria.dk/da-DK/HAVEN/Bio-Duo-Goedningsspreder.aspx
Mvh
Skrevet af: Anonym bruger, 22. maj 2016 kl. 16.06
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: Gartner Duun, 22. maj 2016 kl. 20.12
Bauhaus har vist også en og tar jeg ikke fejl mener jeg også at have set en med gødning til omkring kr 100,-. i Silvan.
Skrevet af: Morten Nielsen, 22. maj 2016 kl. 22.46
Tak for alle jeres svar.
Problemet med dem med gødning i, er at der kan man ikke indstille forholdet. Den fra USA kan man vælge hvor meget gødning der skal komme ud pr del vand. Det synes jeg er super smart. Dem men køber med gødning i blander bare i det forhold som den købte gødning kræver.
Det jeg leder efter er en løsning hvor jeg kan indstille blandings forholdet, og desuden bruge min egen gødning præcis som i videoen.
Søren, ved du om den i Bauhaus er uden eller med gødning ? :)
Ellers må jeg forbi aldi og se hvad det er de har, tak for alle jeres svar :)
Skrevet af: Gartner Duun, 23. maj 2016 kl. 9.29
Hej Morten.
Den i Bauhaus er ikke den du leder efter men blot en som spytter gødning ud i en jævn strøm sammen med vandet .
Ellers skal du kontakte contan2 på grønttorvet i Valby
Eller Garta i Odense. Det er også en mulighed .De handler begge med gartneri artikler og får jævnligt nye ting hjem fra messer og lign men om de lige har dit apparat ved jeg ikke .
Skrevet af: Morten Nielsen, 23. maj 2016 kl. 23.25
Hej Søren
Mange tak for råd, det er meget muligt at jeg forsøger at tage fat i dem.
Mvh
Morten
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.