Skrevet af: Anna L. T., 4. maj 2014 kl. 16.38
Hej :)
Er der nogen der kan anbefale en buskrydder, benzindreven, som ikke koster en formue, men stadig er i ok kvalitet?
Skal bruges til at klippe græs på ujævne områder, fx skråninger.
:)
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 4. maj 2014 kl. 19.35
Hej Anna, du kan evt. overveje en "Capra aegagrus hircus" den er meget effektiv til skråninger, og så er den tilmed meget benzinbesparende.
Skrevet af: Tom Andersen, 4. maj 2014 kl. 20.06
Gert har ret, men glemte at fremhæve endnu en kvalitet: Den er nok en af de mest støjsvage på markedet!
Skrevet af: Anonym bruger 1, 4. maj 2014 kl. 20.16
Hej Anna.
Hvis du vil have én der aldrig holder kæft og griner ad dig i en uendelighed, så skal du følge de 2 herres råd.
Buskrydder står du dig ved at gå så tæt på en prof. som du synes, at du har råd til.
Der findes meget "lejetøj", som er utilfredsstillende at arbejde med i længden.
vh. Hans
Skrevet af: Anna L. T., 4. maj 2014 kl. 20.18
Tak for forslag :)
Hans- jeg er godt nok lidt træt, men fattede hat af dit svar? :D
Skrevet af: Anna L. T., 4. maj 2014 kl. 20.19
og så googlede jeg... hahaha :D
Skrevet af: Anna L. T., 4. maj 2014 kl. 20.20
Min have er desværre en kolonihave hvor det ikke er tilladt at have dyr ellers købte jeg gladeligt sådan en :)
Så hvis der er nogen der har et mere seriøst forslag ville jeg være taknemmelig :)
Skrevet af: Anonym bruger 1, 4. maj 2014 kl. 20.29
@Anna. Den sidste del af mit indlæg var dybt seriøst ment. Men hvis det kun er en kolonihave, du har, er det sikkert nok med noget lejetøj.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.