Forum

Kanttrimmer

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 13. juni 2012 kl. 13.15

Hej,
Jeg er på udkig efter en kanttrimmer - både fordi det ser pænt ud, men mest fordi jeg så undgår, at græsset sår sig selv i beder og mellem fliser.
Jeg vil gerne høre jeres anbefalinger - den må ikke køre på strøm, men skal være manuel, på batteri eller brændstof. Og den skal være let (ikke tung), så jeg selv kan gøre det.
På forhånd tak.

Elsebeth

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 13. juni 2012 kl. 22.58

Jeg har for nyligt købt en fra Bosch.
God, let og lydsvag. Batteridreven

Købte den hos www.amazon.co.uk

- her er stort set alt i den dur billigere end i dk og der er fri fragt ved ordrer over £25

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 13. juni 2012 kl. 23.30

Man skal bare huske at man jo ikke har garantien på den, hvis der opstår problemer .

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henriette H., 13. juni 2012 kl. 23.50

Jo, der medfølger selvfølgelig også en garanti.... men du har ret, det er ikke det samme som at købe i en butik i Danmark.

Men det er nu rart at spare flere hundrede kroner ....

Jeg har efterhånden handlet stort set alt på nettet (med undtagelse af dagligvare/fødevarer) i mange år. Har aldrig haft problemer af nogen som helst art. Et par gange har jeg været ude for at der var fejl / skade på varen - og begge gange blev "problemet" løst med 2 beskeder via mail.
Nemmere bliver det da ikke!

Det er synd at så mange (stadig) er så "bange" for internet-handel - for der er virkelig mange penge at spare ! :o)

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 14. juni 2012 kl. 0.11

Det er også sjældent at man skal bruge garanti beviset og når det er kan man alligevel ikke huske hvor det ligger .
Jeg har købt nogle podeknive fra England dem kunne jeg ikke få billigere herhjemme . Jeg har bare været mest bekymret for om mine vare nået frem .

Min datter har købt film med Steve Ervin, disse kom fra Australien i løbet af 8 dage. Jeg selv har bestilt planter fra Holland. Her var det bare betalingen som var bøvlet .

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Maj-Britt B., 14. juni 2012 kl. 6.51

Hej !
Jeg købte en Black´ Dekker sidste år i Silvan på batteri.
Det er mig der ordner kanterne her, så den kan anbefales ;0)

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 14. juni 2012 kl. 7.06

Jeg har haft brug for garantien et par gange ved varer, som var købt i England, og det foregik fuldstændigt på samme måde, som ved danske varer, købt på nettet...

De sendte mig en returfragtseddel, og jeg smed varen afsted - 14 dage efter dukkede erstatningsvaren op :)

Den ene gang, jeg har haft bøvl, har jeg kontaktet Forbruger Europa, og fortalt butikken om det - derefter var problemet løst.

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 14. juni 2012 kl. 7.22

Ok - tak for budene!
Elsebeth

Nyt svar til emnet »Kanttrimmer«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Kanttrimmer

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider