Forum

Uorginale »knive« til Bosch kanttrimmer?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 13. juni 2012 kl. 12.52

Hej alle

Jeg har en batteridreven Bosch kanttrimmer, som jeg i øvrigt er utrolig glad for, som benytter nogle små plastic-"blade", og de er helt urimeligt dyre. Ca. kr. 65,- for 24 blade/knive, som ikke kan koste mange øre pr. stk. at producerer.

Er der nogen der ved om disse "knive/blade" kan købes uoriginalt til en mere menneskelig pris?

P.f.t.

Peter

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 13. juni 2012 kl. 23.26

Det kan være du kan få dem billligere i England. Jeg tror ikke du kan få uorginale dele til Bosch . Hverken herhjemme eller andre steder . En anden mulighed var at undesøge prisen, hvis du køber stort ind af dem. Hvor mange og til hvilken pris ?. Især hvis du bruger mange dem. Prøv at google nogle bosch forhandler og så de om ikke du kan finde en god pris.
De skal jo også sælge....

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 14. juni 2012 kl. 7.32

Hej Søren

Tak for dit svar.

Jeg har naturligvis forsøgt at Google før jeg stillede spørgsmålet her - men uden held.

At købe stort ind, giver ikke rigtigt mening, da der, trods alt, er grænser for hvor mange jeg kan nå at bruge på et år. :-) Men jeg syntes stadig at det er uhørt at man skal give mere end 2 kroner stykket, for noget som må koste ca. 2 øre at producerer.

Peter

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 14. juni 2012 kl. 12.06

Jeg er hel enig med dig, tænk bare på de poser som skal sidde inde i kapilærkasserne, hvorfor skal de koster kr. 50 for 3 stk. I bauhaus, og jeg er nød til at købe 3 af gangen. I jem og fix koster de kun kr.9,50 pr. Stk.
Men de koster da ikke i nærheden af en krone af producerer .

Et andet eksempel er vinasse som bønderne giver kr.4,50 pr. liter. (Ved 1000 liter). Pinstrup sælger det i 2,5 liters dunke til kr. 125 . Det er med Andre ord en god mængde rabat man kan hente hjem her . For få år tilbage betalte man penge til bønderne for at komme af med det, men da da kan bruges som gødning og er godkendt til økologisk brug er der penge i det .

Nyt svar til emnet »Uorginale »knive« til Bosch kanttrimmer?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Uorginale »knive« til Bosch kanttrimmer?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider