Forum

Rosensort ‘Bacara’ (el. Baccara) efterlyses

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Heidi Ravn, 28. juli 2002 kl. 19.55

Jeg leder med lys og lygte efter en rosen sort der hedder ''Bacara'' (muligvis med 2 cc ''Baccara''

Er der mon nogen der kan fortælle hvor fra den forhandles, vil jeg blive meget glad?

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Agnete Breinbjerg, 31. juli 2002 kl. 9.49

Vindruerne i vores drivhus er i solsiden begyndt at blive runkne og rådne. Er der nogle, der ved, hvad det skyldes? De får vand og gødning og drivhuset er ikke for varmt.

Med venlig hilsen

Agnete Breinbjerg

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 3. august 2002 kl. 1.24

Jeg har søgt på nettet og kan se, at sorten hedder ''Bacara'', men kan ingen danske forhandlere finde på nettet.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Heidi Ravn, 3. august 2002 kl. 10.29

Hej Karna
Tak for dit indlæg. Det var oprindelig mig der søgte efter rosen Bacara, jeg har heller ikke kunde finde nogen danske forhandler hverken på nettet eller ved at ringe rundt, men vil forsøge med de udenlandske – for findes skal den.

Karna, kender til nogle gode udenladske adresser?

Jeg har fundet et link vedr. Bacara i England, hvis du eller adre er intresseret i at se hvordan rosen ser ud.

Baccara (R) fundet på : www.everyrose.com/everyrose/index.lasso

Mvh. / Heidi Ravn

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Grethe Christensen, 16. oktober 2002 kl. 22.22

Jeg har nogle bacara roser i drivhuset,de er sttiklingeformerede og stammer fra min nu afdøde mors drivhus rosen er mellem størrelse i blomst,og mørkrød
mvh.k.m.christensen.

Nyt svar til emnet »Rosensort ‘Bacara’ (el. Baccara) efterlyses«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Rosensort ‘Bacara’ (el. Baccara) efterlyses

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider