Forum

Hvor køber man (rafte)hegn?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 21. maj 2012 kl. 5.52

Hej alle

Jeg har brug for 15-20 meter hegn rundt om min parkeringsplads, og ville høre om I kan anbefale et godt sted at handle? Det ville være perfekt hvis der findes en forhandler med et "show room" så man kan se en "vareprøve" inden købet.

P.f.t.

Peter

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 22. maj 2012 kl. 21.44

Hej peter

Har du kigget på poda hegns hjemmeside.? De har godt nok i ingen show room men måske et raftehegn du kan bruge. Du kan evt. skrive efter deres katalog

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 24. maj 2012 kl. 6.53

Hej Søren

Tak for svar.

Vi var forbi Podas hovedkontor i Roskilde, efter at have fået at vide at de havde en "udstilling" der - men sikke en skuffelse! :-(

For det første havde de kun meget få hegnstyper opsat, og "pigebarnet" bag disken anede ikke hvad et raftehegn var. Det var ikke et sted hvor man følte sig velkommen og ikke et sted hvor jeg kommer til at handle.

Peter

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 24. maj 2012 kl. 15.26

Det var ærgerlig, det er mange år siden jeg har købt hos dem og da var det mit indtryk at de havde meget forskelligt. Så måske er der kun jem og fix men der har du sikkert været. Jeg tror ikke at johannes fog i Lyngby har noget og Buddinge trælast er lukket . Så er der J A byggemarked I Smørum men dem kender jeg ikke til. Men skulle du alligevel komme på de kanter.........

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Dan Henriksen, 25. maj 2012 kl. 10.56

For en halv snes år siden fik vi leveret materialer til et raftehegn fra Lyngby Hegn. Om tingene har ændret sig ved jeg ikke, men dengang var vi meget tilfredse.

Hilsen
Dan

Nyt svar til emnet »Hvor køber man (rafte)hegn?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Hvor køber man (rafte)hegn?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider