Skrevet af: Anne, 13. april 2004 kl. 12.46
Vi har ikke bil og kan derfor ikke bevæge os så langt efter læggekartofler, som skal lægges i vores kolonihave (men jeg skal have nogle til spiring NU...). Er der nogen, der kender nogen steder i København, hvor man kan købe læggekartofler (og gerne asparges eller esquisa...)
Venlig hilsen
og glædeligt forår!
Anne
Skrevet af: Karin, 13. april 2004 kl. 19.42
Hej Anne.
Silvan sælger læggekartofler (også asparges). De plejer at være af en god kvalitet.
MVH
Karin Petersen
Skrevet af: Sarah, 15. april 2004 kl. 11.41
Hej Anne
Nu ved jeg ikke, hvor din kolonihave ligger, men Silvan i Glostrup havde fine læggekartofler i går, da vi var derude.
Vist nok af arten Sava (skal der H i?)
Men hvis du skriver mere specifikt, hvor i Kbh. din have ligger er der måske, nogen, der kender et sted i nærheden.
Med venlig hilsen
Sarah Aalborg
Skrevet af: Qiu Yun Chen, 2. juni 2007 kl. 21.55
Hej
jeg hedder chen,og jeg vi gener købe kolonihave i
k.b.h. kan de hjælpe mig.mange tak.
med venlig hilsen
chen
Skrevet af: Qiuyunchen, 2. juni 2007 kl. 22.02
Hej
jeg hedder chen,og jeg vi gener købe kolonihave i
k.b.h. kan de hjælpe mig. Tif:60301391.mange tak.
med venlig hilsen
chen
Skrevet af: Søren S Duun, 4. juni 2007 kl. 22.56
Hej Annemette.
Du kan evt også prøve Garta inde på grønttorvet i Valby eller Contan2, som også har læggekartofler. Han ligger ca 200 meter fra Garta
jeg tror at det er ved at være sidste udkald for læggekartofler, men så ved du det til næste år
Held og lykke
Skrevet af: Søren S Duun, 4. juni 2007 kl. 23.01
Hej qiu yun chen.
Jeg kender ikke specifik nogle steder, hvor der er nogle ledige, men du skal nok kontakte mange steder og bede dem om at skrive dig op til en. Prøv evt at kontakte den grønne guide i din kommune, så kan det være at han kan hjælpe dig videre med søgningen.
Håber at du finder en snarest...for det bør være en hver mands eje at have en have.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.