Forum

»Formering« af Hasselnød

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Mick Tagmos, 30. marts 2004 kl. 12.29

Hej.

Først vil jeg lige sige at jeg er meget nybegynder i haven.

Jeg har et Hasselnødde træ, og jeg kunne godt tænke mig at lave en Hasselnøde hæk. Kan jeg ikke klippe nogle (mange) grene af træet og putte dem i jorden, der hvor jeg kunne tænke mig at hækken skal være. eller skal grenene indefor i noget vand et par dage først, eller hvorledes? eller er det ikke årstiden til det endnu.

Som sagt, jeg er nybegynder, så skær det ud i pap for mig.

med venlig hilsen

Mick

1 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Grete Larsen, 31. marts 2004 kl. 1.42

Hej mick!

Er det en hasselnøddebusk,du har,der bare er vokset sig stor,som et træ?

Prøv at gå ind under søgeordet "hassel",
her i Havenyt. Der er omkring 3o svar, der vedrøre "Hassel..."
Ellers skriv igen,-der er altid nogen,der
har gode råd.!

Venligst Grete Z.

2 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mick Tagmos, 31. marts 2004 kl. 9.02

Ja, jeg tror at det er en hasselnødde busk der er blev til et træ...

Jeg smutter lidt rundt og kigger efter andre råd. Tak skat du have. *S*

3 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martine Bach Jensen, 4. september 2004 kl. 15.31

Hvornår skal man plukke hasselnødder?

4 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Nina, 23. maj 2005 kl. 9.31

Nogle der kender en super god side hvor man kan får rigtig meget at vide om hasselnødder?!

Hilsen Nina

5 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Maja Den HelliGe, 30. maj 2005 kl. 10.12

Nogen der ved en hel masse om hasselnøder, valnøder, cashewnød, jordnød, krakmandel, pecannød og pecahe?

KnuS Nødelskeren!

6 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anin, 30. maj 2005 kl. 10.16

Til nødelskeren!

Hey her er en super dejlig side hvor du kan finde nogle gode opskrifter :D (jeg siger dig de SMAGER godt! :D)