Forum

Vækst-tunnel af bionet?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Helle Nørrevang, 1. februar 2010 kl. 14.39

hej
Jeg ville høre om der er nogle herinde, der ved hvor man kan købe, vækst-tunnel af bio-net ? Jeg skal bruge dem til jordbær pruduktion. Desuden vil jeg gerne høre om nogle af jer har erfaring med at bruge vækst-tunnel af bio-net, kan regnvand trænge igennem nettet ? Eller kan man evt. køber noget net med størere masker ?
På forhånd tak for svar.
Mvh helle

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 1. februar 2010 kl. 18.00

Har du talt med Garta i Odense, links www.garta.dk/da-DK eller Contan2 på grønttorvet ?. links www.contan2.dk/

Begge forhandler (næsten) alt indenfor gartneri- artikler . Ved at søge på nettet fandt jeg mange artikler som Karna har skrevet og hun nævner dem flere gange , så mon ikke hun ved , hvor de kan købes ? .

Prøv også at læse denne tidligere tråd , www.havenyt.dk/forum/skadedyr_og_plantesygdomme/2884.html hvor Boi Jensen nævner et net , som måske kan bruges til formålet . Du kan finde Boi Jensen via hjemmesiden "De gamle sorter.dk links www.de-gamle-sorter.dk/ .

Ellers kan skovudstyr.dk måske også hjælpe dig
Deres hjemmeside finder du her www.skovudstyr.dk/

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mads Jørgensen, 1. februar 2010 kl. 19.34

Mener du fibernet/vækstdug?

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle Nørrevang, 1. februar 2010 kl. 21.07

Ja det må være det : )
Har set lidt på det der hedder Lutrasil. Ved i om det kan bruges på buer ?

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mads Jørgensen, 1. februar 2010 kl. 22.55

Jeg havde to "huse" på 2x7 meter, de var ikke vindstærke men ellers udemærkede.
Jeg havde dog et ret primitivt design og jeg kunne godt have tænkt mig mere afstivning.

Nyt svar til emnet »Vækst-tunnel af bionet?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Vækst-tunnel af bionet?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider