Skrevet af: Anders Dahl, 7. december 2009 kl. 9.50
Hej alle.
Jeg har brug for firkantede potter i en størrelse af min. 30 ltr. Eller bare så store som muligt. Har fundet 16 ltr. men de er for små.
Kan det fås? Jeg har ledt mange steder, men uden held.
Håber at høre fra jer.
Mvh Mig:-)
Skrevet af: Lone Brems, 7. december 2009 kl. 10.17
Hej Anders Dahl
Måske - Prøv at kigge indenfor nogle forskellige steder - for eksempel: www.aabyhoj.com eller www.casatina.dk.
Jeg håber, du får held til at finde lige det, du mangler !
Med venlig hilsen fra
Lone
Skrevet af: Anders Dahl, 7. december 2009 kl. 10.25
Jeg glemte at skrive at det skulle være plastik potter:-)
Skrevet af: Søren S Duun, 7. december 2009 kl. 16.11
Prøv Garta i Odense eller Contan2 på grøntorvet . Du skal nok regne med at de at de er dyre . Ellers kan du købe sorte spande i dit byggemarked , men de er kun på 12 og 18 liter . Det er billigere .
På skovudstyr.dk kan du under rodekassen, nederst på siden finde nogle de kalder Fybapotter , der er fremstillet af naturmatrialer og som forgår efter 3-4 måneder . Potterne er ca 32,6 liter og 36 cm højt .
Pris pr pk. á 50 stk 500,00 plus moms .
Ellers skal du ud og samle nogle mælkekasser sammen og så fore dem med en sort plastsæk , som du så laver nogle huller i bunden på . Kønne er de ikke men det er nok den eneste mulighed for at du får en potte i den størrelse .
Tilgengæld holde du i mange år og det er kun posen du skal udskifte en gang om året . Jeg vaed at institutionerne får dem og jeg finder dem oftest ligge i vores container .
Skrevet af: Anja Egeriis, 7. december 2009 kl. 17.10
Hej Anders -
jeg har været en tur omkring nogle engelske websider, men når de skal være firkantede, er der slet ikke noget i den størrelse...
Nu bliver jeg jo nysgerrig - hvad skal du dyrke i dem?
Mvh
Anja
Skrevet af: Svend Høst, 7. december 2009 kl. 18.14
Jeg mener at Anchers havecenter i Greve har nogle rigtige store firekantede plantekasser, det er rigtigt smart og pladsbesparende , bruger selv 4kantede potter/kasser.
Mvh. Svend Høst
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Kæmpe potter