Skrevet af: J. H., 13. september 2009 kl. 11.48
Hej Camilla.
Har valgt at skrive til dig her, da mange andre kan få glæde af emnet. Har surfet på din hjemmeside og læst dyrkningsvejledningen på løg. Dernæst har jeg kigget lidt nærmere på rådet om, at dyrke Simane som ligesom kepaløg.
Til februar/marts vil jeg forsøge mig med, at forså, men kunne godt tænke mig, uddybende, at høre meget mere om din erfaring alligevel, dernæst om frøene Skal ligge oven på jorden og trykkes let... eller?
Har engang forsøgt mig med kæmpeløg, ikke et eneste frø spirede og da jeg er fuldstændig pjattet med bananløg og sætteløgene hertil ikke er til at opdrive – vil jeg selvfølgelig, om muligt, meget gerne have projektet til at lykkes.
Til sidst – hvis andre i forum har erfaringer med ovenstående, er I mere end velkomne til at byde ind.
Fortsat god eftersommer ;-)
Skrevet af: Anja Egeriis, 13. september 2009 kl. 21.26
Hej Jeanet -
ved ikke, om du kan få et svar fra Camilla Plum her – måske skulle du i stedet prøve på www.fuglebjerggaard.dk?
mvh
Anja
Skrevet af: J. H., 14. september 2009 kl. 5.32
Hej Anja
Camilla har svaret på andre indlæg, så jeg tager foreløbig "chancen" – men tak for tippet ;-)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Til Camilla Plum »Simane« Bananløg