Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 13. august 2009 kl. 20.56
Jeg bevæger mig i mange erfarne og forskellige uddannelser. Forleden siger en, at have "hørt", at flerepodede træer ikke var optimale med hensyn til frugthøst. Mine er MEGET skuffende (trods det, at jeg selv har bestøvet).
Skal jeg udskifte dem. Vi har flere herinde som ved noget om dèt. håp
Skrevet af: J. H., 14. august 2009 kl. 9.13
Jeg har èt 3-podet æbletræ & har altid ladet naturen gå sin gang mht. bestøvning & skal bestemt ikke klage. År efter år kvitterer det med mere frugt end vi kan spise os igennem, trods fortællinger om, at sådan et træ f.eks. kun vil give tilfredsstillende el. brugbart udbyttet hvert 2. år, hvis man er "heldig". Jeg ville give træerne en chance – det kan godt lade sig gøre!
Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 14. august 2009 kl. 19.47
Ja Jeanet det har jeg netop det jeg har gjort, Men chanserne er snart slut herfra og min tålmodighed slut. Tør du garanterer at jeg får blommer til næste år? håp
Skrevet af: J. H., 15. august 2009 kl. 10.58
Desværre håp, jeg skal være heldig hvis mit eget blommetræ bare vil giver 3 stk blommer. Sådan har status været her, de sidste 8 år, så dèr har jeg givet op.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Vurdering af dyrkningsupstands