Skrevet af: Johanne S.N., 30. marts 2007 kl. 17.07
Jeg har først modtaget mine frø i dag! Havde ellers små småt regnet med at jeg måtte ud og anskaffe mig nogle andetsteds samt købe peber og chili. Men nu er de altså kommet og så er spørgsmålet bare om jeg skal forsøge mig med at så dem eller vente til næste år. Hvad skal jeg gøre?
Skrevet af: Michael, 30. marts 2007 kl. 19.44
Jeg vil da tro at det stadig kan lade sig gøre, bare det ikke er de sorter, der modner sent, f.eks. Habanero. Alm. peber tvivler jeg på at du får noget ud af hvis du først sår nu.
Ellers kan du, hvis du har plads, lade frugterne modne indendørs i det sene efterår.
Vil du være sikker, så anskaffer du nogle planter samtidig, så er der i hvert fald en chance for at noget af det lykkes.
Skrevet af: Johanne S.N., 31. marts 2007 kl. 13.11
Ærgeligt nok, det var ellers pebersorten lipstick som jeg havde glædet mig til at prøve. Er der nogen der ved hvor man kan købe de lidt sjovere pebersorter som også kan du tiludendørs dyrkning+
Skrevet af: Helle Filbert, 31. marts 2007 kl. 14.52
Hej johanne.
Jeg har købt spændende chili frø hos www.barney.dk.
Skrevet af: Johanne S.N., 31. marts 2007 kl. 17.05
Uh tak helle, det jeg glemte at sige var at det skulle være planter! Men tak for linket alligevel, den slags kan man jo altid bruge
Skrevet af: Michael, 1. april 2007 kl. 17.32
Kig på www.gartneri-toftegaard.dk/
der er masser af planter
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Såning af peber og chili nu?!