Skrevet af: Brian S Jensen, 3. september 2006 kl. 19.58
Jeg har lige fået 4 stk pæne fuchia foræret, og vil gerne ha tip til at beskære og overvintre i isoleret garage eller i drivhus med polycarbonat.
Jeg har et gammelt gult blommetræ som jeg skar helt ned for 2 år siden, der er fyldt med blomster men der kommer ikke ret pæne blommer ud af det, der er pletter på.
15 meter fra dette der står et rødt blommetræ der er ca 5 år gammelt, begge træer har givet helt fint udbytte før, men hvad sker der så med de pletter på bærerne, hvordant undgår man det.
Skrevet af: Kaj Hasselsteen, 27. maj 2009 kl. 17.18
Hvilken Gødning til Fuschia?
Skrevet af: Ulla, 9. august 2009 kl. 22.18
Igennem 5 år jeg haft de fineste og meget rigt blomstrende sommerfuchsia i trækar på terrassen. Jeg købte dem som små sommerplanter. I år er de angrebet af et eller andet der bider samtlige topskud. Og der er ingen blomster, kun ganske få forneden. Hvad er der galt?
Jeg iagttager at topskuddene er let sammenkrøllet men jeg kan ikke se dyr. Planterne er vandet og gødet optimalt. Bladmassen er rigelig... har de fået for meget gødning mon?
Hvad kan være galt? Skal jeg klippe dem ned og afvente?
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Fuchia,blommetræer