Skrevet af: Søren Duun, 5. november 2020 kl. 19.52
Nogle gange undre man sig over at nogle sætter ting i produktion, men som den økologiske gartner må man ikke gå ned på udstyr.... Produktionen af guldvand er nu en realitet
Billede slettet af administrator fredag, 6. november 2020 kl. 9.14.
Skrevet af: Søren Duun, 5. november 2020 kl. 22.40
Kanden går under navnet guldkanden og fremstilles i Sverige, men sælges på nettet herhjemme. Den koster over 500 kr og jeg har forbudt mine børn at give mig den i julegave :-).. Det værste er nu at sælgeren mener det alvorligt..
Skrevet af: Søren Duun, 5. november 2020 kl. 22.53
Kanden går under navnet guldkanden og fremstilles i Sverige, men sælges på nettet herhjemme. Den koster over 500 kr og jeg har forbudt mine børn at give mig den i julegave :-).. Det værste er nu at sælgeren mener det alvorligt..For som de skriver :
Giv dine planter et næringsrigt, gyldent brusebad! Guldkanden er vandkanden, som du bruger til potte – fyld dernæst kanden med vand, og skab et økologisk kredsløb i hverdagen med miljøvenlig og helt naturlig plantenæring!
Skrevet af: Tom Andersen, 6. november 2020 kl. 8.07
Du mangler lidt færdigheder i Photoshop når det kommer til lyslægning - især i området omkring vandkanden :)
Spøg til side: Var muldtoiletter prisbillige og lette at få installeret, havde jeg bestemt fået sådan et for længe siden.
Har prøvet at gøde med egen opsamlede og lagrede urin - gødningsmæssigt var det en klar succes - men det er IKKE generelt en socialt accepteret handling :-D
Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 6. november 2020 kl. 9.21
Man kan vel også bare vænne sig til at p . . . . i kompostbunken ?
Skrevet af: Tom Andersen, 6. november 2020 kl. 17.41
Det kan du godt Gert, men du mister en del N-ammoniak og din kompostbunke stinker!
Endelig er det ikke alle afgrøder der er lige N-krævende og at p.... i komposten giver jo "lidt til alle" :)
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 9. november 2020 kl. 18.43
Jeg magter ikke at kravle op i min kompostbunke, så den ide må jeg droppe. :-)
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > Julegaven til økogartneren