Forum

MANGOs og meloner

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Dominik Pampuch, 18. april 2012 kl. 14.50

hej med Jer,
jeg er ny her.

jeg har læst på en gammel tråd fra 2010/11 hvor der var beskrevet hvordan man dyrker mangotræer. Jeg havde en kerne, og gjorde præcist det samme som der stod i tråden. det endte med at kernen blev sort og der kom mug på, og så var den lige til at smide ud. Nu starter jeg forfra, det er snart ved at være det 4. døgn, og selvom der begynder at komme en lille hale (rod?) på kernen, så er den ved at blive sort igen. Det bliver den, der hvor den har været i kontakt med vand (den skulle jo ligge på et fugtigt klud/køkkenpapir. Nogen der ved hvad jeg gør forkert?

Jeg er også i gang med honningmeloner. Har ca. 60 små kerner som jeg håber vil slå rodder. Har i nogle forslag til hvordan jeg kan forskynde processen. :)

>> Grunden til at jeg gør det er, fordi jeg synes det er sejt at han sådan noget stående på sit værelse, dog ikke i en evighed :)

Nyt svar til emnet »MANGOs og meloner«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Dyrkningsmetoder > MANGOs og meloner

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider