Skrevet af: Ingeborg Hansen, 9. august 2016 kl. 21.19
For et par dage siden havde - Søren Duun - tror jeg et indlæg med billeder af nogle insekthoteller. Jeg har forgæves ledt efter indlægget, men når overskriften var noget helt andet, er det ret svært at finde. I hvert tilfælde var der nogen, som konkluderede at der ikke var behov for sådanne hoteller :-).
Ok, behovet kan jo diskuteres, men min mand morede sig for nogle år siden med at lave sådan et insekthotel af forhåndenværende materialer og jeg kan kun sige at det altid har været benyttet til overnatning af nogle insekter. I øjeblikket er der stadig liv i nogle af rørene, mens andre insekter har forladt værelserne. Lidt sjov er der da ved det!
Ingeborg
Ps. Jeg har lidt forstand på databaser og forstår ikke, hvorfor dette forums database ikke reagerer på enkeltord som "Insekthotel". Det er jo umuligt at gennemlæse alle 2.000 indlæg af Søren Duun, hvis det altså var hans indlæg.
Skrevet af: Anonym bruger, 9. august 2016 kl. 21.30
Slettet af administrator 28. juni 2022 kl. 12.29.
Skrevet af: H. Christensen, 9. august 2016 kl. 21.32
Fra en golfbane
Mvh
sn.dk/modules/xphoto/cache/87/775487_930_9300_26_0_1521_1051_2.jpg
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 9. august 2016 kl. 22.00
Tak til Frank og H. Christensen
Jeg har nok ikke kunnet finde temaet, fordi jeg skrev insekthotel i eet ord. Der skal ikke så meget til.
Det var godt nok et flot insekthotel du viser H. Christensen. Min mand må kigge på dem, når han ikke ved, hvad de lange vinterdage skal gå med.
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyr i haven > Insekthotel