Skrevet af: Brian Bendtsen, 25. marts 2012 kl. 19.18
Hej alle brugere af havenyt.dk
Jeg er faldet over et middel til bekæmpelse af muldvarper, som er brugt i udlandet.
Det er hverken miljøskadeligt eller farligt for dyrene. Det virker ved dets grimme lugt, som får muldvarpen til at fjerne sig fra området.
Jeg skriver her i håb om at finde nogen havefolk der har problemer med muldvarpe, som kunne tænke sig lidt hjælp. Jeg leder efter ca. ti steder i Aalborg området for at teste midlet, og jeg giver en flaske vin til de haveejere der vil lægge have til forsøget. Det er derfor uden nogen form for betaling.
Pga. travlhed samt svingende muligheder for biltransport for tiden, ønsker jeg svar fra folk så tæt på Aalborg vestby som muligt. Skriv en mail til adressen nederst i indlægget og så ser vi på det.
På forhånd tak.
Mvh
Brian Bendtsen
brb.brian@gmail.com
Skrevet af: Tom Andersen, 25. marts 2012 kl. 20.23
Har du, navn, CAS-nr. eller lignende på det ildelugtende stof, så frivillige ved bare lidt om, hvad de er med til at teste / markedsføre?
Skrevet af: Brian Bendtsen, 27. marts 2012 kl. 21.01
Hej Tom
Tak for dit svar/spørgsmål til mit indlæg. Jeg har gang i en dialog med miljøstyrelsen på nuværende tidspunkt, og når jeg har det på plads vil jeg gerne komme med mere info omkring produktet.
Jeg er lidt hurtigt ude i min søgning efter haver, i håb om at være klar så snart jeg kan få grønt lys.
Mvh
Brian Bendtsen
Skrevet af: Tom Andersen, 27. marts 2012 kl. 21.14
Lyder meget spændende - holder mig dog til jern, som er billigt og spændende i brug ;-)
Skrevet af: Brian Bendtsen, 27. marts 2012 kl. 21.38
Det er også en yderst effektiv metode må man sige, men har erfaret at mange gerne vil undgå at slå dyrene ihjel og derfor jeg undersøger mulighederne hertil. Held og lykke i jagten ;)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Dyr i haven > Vil hjælpe med bekæmpelse af muldvarpe