Skrevet af: Line P., 20. februar 2011 kl. 19.48
Er der nogen, der har erfaring med kinesisk slangeagurk? Jeg har fået fat i nogle frø, men jeg kan ikke finde meget information om sorten. Jeg er noget i tvivl, om jeg skal droppe denne og købe nogle frø til almindelige salat agurker i stedet.
Er der nogle der kan svare på, hvordan den smager, om den skal dyrkes som de andre i drivhus, og hvad der ellers gør den anderledes?
Skrevet af: Terje Dørumsgaard, 12. august 2013 kl. 11.28
Jeg har kjøpt kinesisk slangeagurk, men vet ikke helt hvilken som er hvilken av de tre slagene jeg kjøpte; drueagurk, kinesisk slange og asier. Se bildet, hvor den til venstre er drueagurk, men hvilken er hvilken av de to andre?
Skrevet af: Jette Sallingboe, 13. august 2013 kl. 13.46
Hvis du søger under Soyo long, så er der masser af info på nettet? Har den selv, synes den er god og ikke så vandet som eks. skoleagurk, og ungerne synes den er skæg:o)
Skrevet af: Terje Dørumsgaard, 13. august 2013 kl. 14.44
Tusen takk!
Jeg kikker innom. Kan du kjenne igjen hvilken av de tre agurkene på bildet som er kinesisk slange?
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.