Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 17. marts 2010 kl. 1.39
er der nogen som har arter af chilli, som enten vil sælge eller forære dem væk. jeg vil da modtage dem pr. post hvis det er bedst. det drejer sig om følgende arter; plenty.czechosvakian black.en citron chilli styrke 6-7.red savina.bhut jolokia. så vil jeg gerne modtage dem er nemlig glad for chilli.
Skrevet af: Anja Egeriis, 17. marts 2010 kl. 7.28
Hej Hans Henrik -
når du på et tidspunkt skal forbi mig og hente lidt stauder, har jeg planter af Bhut Jolokia, Citronchili og Czechoslovakian Black, som du kan købe for 15 kr. stk..... Jeg har ikke mange til salg, men en enkelt af hver kan der nok blive!
mvh
Anja
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 17. marts 2010 kl. 10.56
det er alletiders anja . har du min emailadresse , ellers så skriv du din så vi kan aftale nærmere en dato.glæder mig helt er lige så glad for have og drivhus som mange af jer her inde
hilsen hans
Skrevet af: Birthe Hyldahl, 18. marts 2010 kl. 11.53
Hej Anja
Har du evt. frø du vil bytte med eller sælge? Bhut Jokolia, Citronchili, orange habenero/white,ring of fire, tabasco,satans kiss, scotch bonnet,nage morich mm, jeg har kun 5 sorte, men er blevet så bidt af chili at jeg gerne vil udvide med lidt flere sorter.
vh
Birthe
Skrevet af: Anja Egeriis, 18. marts 2010 kl. 18.25
Hej Birthe -
send mig en mail: anja-e(snabela)post.cybercity.dk - så sender jeg dig en liste...
mvh
Anja
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 18. marts 2010 kl. 22.51
anja jeg er køber til de 3 slags du har og så kan du da få mit mobil nr 30300479 eller mailadressen er rikkogravhund@mail.tele.dk
venlig hilsen hans
Skrevet af: Anja Egeriis, 19. marts 2010 kl. 6.55
I må selv lige kontakte mig via mailen - jeg har sendt mange frø ud, og da jeg ikke tager penge for dem, vil jeg også bruge så lidt tid som muligt på dem.....
og jeg har ikke 3 slags - men omkring 30!
mvh
Anja
Skrevet af: Hans Henrik Andersen, 19. marts 2010 kl. 22.22
hej anja har lige nu sendt dig en mail, så du har min mailadresse . glæder mig til at købe de 3 slags chillier fra dig . dem som du skrev at du havde ud af dem jeg godt ville have .
med venlig hilsen hans
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.