Skrevet af: Thomas Andersen, 22. april 2009 kl. 20.10
Hej sa
Hvilke termometer er det absolutte bedste til prisen?
Super lang rækkevide, temperatur der bliver målt med det samme osv...
Mvh Thomas
Skrevet af: Anja Egeriis, 26. april 2009 kl. 8.42
Det ville jeg også gerne vide – ville være fedt at kunne holde øje med drivhustemperaturen på den måde...
Skrevet af: Svend Høst, 26. april 2009 kl. 9.26
Jeg har et Rosenborg trådløst termometer med inde og ude temperatur max/min temperatur med tidspunktet, radiostyret ur, købt i Bilka for 99 kr.
Udetemperaturføleren har jeg anbragt i drivhuset, så jeg inde fra huset kan følge temperaturen i drivhuset.
Hvis man ønsker det kan man købe løse ude følere så man kan måle temp. andre steder.
Mvh. Svend Høst
Skrevet af: J. H., 26. april 2009 kl. 9.47
Hej Svend.
Hvis du har koldhus, er jeg meget interesseret i hvad din nuværende nattetemperatur siger.
På min uisoleret terrasse målte jeg inat 15 grader med åbent vindu, men har endnu ikke målt i drivhuset.
Jeanet
Skrevet af: Svend Høst, 26. april 2009 kl. 10.05
Nu kan man ikke man ikke bruge mit drivhus som reference punkt da jeg har anbragt 8 :tønder: fyldt med vand ca 500L. inde idrivhuset.
Solen varmer vandet op om dagen, om natten afgiver vandet varme til drivhuset og dermed holder det frostfrit her i foråret.
I nat har jeg haft en min.temp. på 16.6gr. nu har det været en relativ lun nat med laveste ude temp. på 7.5gr.
Mvh. Svend Høst
Skrevet af: J. H., 26. april 2009 kl. 10.32
Tak for svaret.
Tænker at drivhuset uden tønder med vand, inat har kunnet holde en ca. temperatur på 8–10 (plus-minus)
Jeanet
Skrevet af: Anja Egeriis, 26. april 2009 kl. 10.55
Det er nok der omkring – laveste temperatur i mit drivhus i nat har været lidt under 12 grader. Men det har også termoglas, så det holder nok lidt bedre på varmen...
Skrevet af: Anja Egeriis, 8. maj 2009 kl. 9.00
Har netop købt en Junghans trådløs vejrstation i Lidl til 299,–.
Det ser rigtig fornuftigt ud og er vist et godt tilbud – hvis de har flere, kan I lige nå det i dag...
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.