Forum

Hvilke… absolute bedste trådløse termometer?

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Thomas Andersen, 22. april 2009 kl. 20.10

Hej sa

Hvilke termometer er det absolutte bedste til prisen?

Super lang rækkevide, temperatur der bliver målt med det samme osv...

Mvh Thomas

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 26. april 2009 kl. 8.42

Det ville jeg også gerne vide – ville være fedt at kunne holde øje med drivhustemperaturen på den måde...

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 26. april 2009 kl. 9.26

Jeg har et Rosenborg trådløst termometer med inde og ude temperatur max/min temperatur med tidspunktet, radiostyret ur, købt i Bilka for 99 kr.

Udetemperaturføleren har jeg anbragt i drivhuset, så jeg inde fra huset kan følge temperaturen i drivhuset.

Hvis man ønsker det kan man købe løse ude følere så man kan måle temp. andre steder.

Mvh. Svend Høst

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: J. H., 26. april 2009 kl. 9.47

Hej Svend.

Hvis du har koldhus, er jeg meget interesseret i hvad din nuværende nattetemperatur siger.

På min uisoleret terrasse målte jeg inat 15 grader med åbent vindu, men har endnu ikke målt i drivhuset.

Jeanet

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 26. april 2009 kl. 10.05

Nu kan man ikke man ikke bruge mit drivhus som reference punkt da jeg har anbragt 8 :tønder: fyldt med vand ca 500L. inde idrivhuset.

Solen varmer vandet op om dagen, om natten afgiver vandet varme til drivhuset og dermed holder det frostfrit her i foråret.

I nat har jeg haft en min.temp. på 16.6gr. nu har det været en relativ lun nat med laveste ude temp. på 7.5gr.

Mvh. Svend Høst

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: J. H., 26. april 2009 kl. 10.32

Tak for svaret.

Tænker at drivhuset uden tønder med vand, inat har kunnet holde en ca. temperatur på 8–10 (plus-minus)

Jeanet

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 26. april 2009 kl. 10.55

Det er nok der omkring – laveste temperatur i mit drivhus i nat har været lidt under 12 grader. Men det har også termoglas, så det holder nok lidt bedre på varmen...

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 8. maj 2009 kl. 9.00

Har netop købt en Junghans trådløs vejrstation i Lidl til 299,–.

Det ser rigtig fornuftigt ud og er vist et godt tilbud – hvis de har flere, kan I lige nå det i dag...

Nyt svar til emnet »Hvilke… absolute bedste trådløse termometer?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Hvilke… absolute bedste trådløse termometer?

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider