Skrevet af: Thomas Andersen, 10. marts 2009 kl. 23.27
Prøv at se disse juliana... Er det vores juliana?
Og hvilke kvalitet svare deres Senior til? Og gerne i forhold til premium?
Der er jo næsten 5000 kr at spare og så er der dobbelte stalddøre
www.willabgarden.dk/main/artikellista.asp?AvdID=1054&Page=1&Show=1
Skrevet af: Kristine K., 11. marts 2009 kl. 8.18
Hej Thomas
De ser meget fine ud, de Juliana Senior. Jeg har tidligere bemærket dem på Willab Gardens hjemmeside. Dog er det lidt svært at vide hvordan de konkret er, da der mig bekendt ikke er udstillinger af Julianas Senior serie i DK?
For at gøre din forvirring endnu større: Prøv at kigge på serien af Euro Serre drivhuse på samme hjemmeside. De har samme robuste udtryk som Senior husene + sidehøjder på 181201 cm! Stalddør fås som tilvalg på husene, men jeg har ikke set hvad det koster.
Jeg har i en anden tråd her på siden spurgt efter erfaringer med Euro Serre drivhuse, du kan jo holde øje med om der kommer nogle positive meldinger om dem.
Skrevet af: Thomas Andersen, 11. marts 2009 kl. 9.55
Så nu har jeg snakket med Willab Garden, og de er yderest venlige og en god service.
Juliana Senior er en tak ringere i forhold til premium. Tagryggen er den samme profil men resten minder om dem på et alm. juliana drivhus.
Og hvis jeg havde set dem først havde jer uden at blinke købe et Juliana Senior. Men nu har konen & jeg jo set premium'en og er faldet for de smukke firkantet og meget smukke profiler.
Bare man dog havde boet i Helsingør og kunne tage en tur til Båstad og se deres drivhuse...
Vi venter en opringning fra Juliana så vi kan høre deres forklaring på de 2 huse.
Men sådan som det er nu er det stadig Premium vi køber
Skrevet af: Jakob, 7. april 2009 kl. 4.09
Hej,
Jeg har af ren nysgerrighed været en tur i båstad, og se deres udstilling. Meget anbefalelsesværdig!
Jeg var meget begeistret for seniorserien, som jeg forstår det, fåes den op til 14 m2, hvilket mig bekendt ikke er muligt i premium...
Euro serre laver vist mest udestuer, efter min mening var de ikke så imponerende "live" som på nettet... Bevares de er fantastisk flotte, men juliana virkede endnu flottere på mig
Mvh Jakob
Skrevet af: Anja Egeriis, 10. april 2009 kl. 9.03
Hej Jakob -
lige en korrektion: Euro-Serre laver masser af drivhuse, som også er udstillet i Båstad.
Jeg er netop i gang med at sætte et Tropic Plus op 20,7 m2 med termoglas i siderne og 16 mm polycarbonat i taget, og det bliver så godt!
Mvh
Anja
Skrevet af: Jakob, 10. april 2009 kl. 20.41
Ja undskyld det vidste jeg godt, jeg har jo selv set dem og de er store...
Stort tillykke med dit nye drivhus, heldige dig, jeg håber du bliver glad for det, for det er helt sikkert fantasktisk flot...
med termoglas i siderne, er det for at bruge det som udestueogså?
mvh jakob
Skrevet af: Anja Egeriis, 10. april 2009 kl. 23.19
Hej Jakob -
det bliver primært drivhus men med lidt siddeplads også...
Og vi fik sat det sidste glas i i dag, så nu er der bare lidt pillearbejde tilbage med lidt gummilister og vinduesåbnere så er det klar til brug og det er helt vildt lækkert!
Desværre skal vi have gæster hele dagen i morgen, så jeg får ikke til til at glæde mig så meget over det men fra på søndag! Og jeg har fri hele næste uge det kan nærmest ikke blive bedre...
mvh
Anja
Skrevet af: Jakob, 12. april 2009 kl. 20.28
He he Stort tillykke herfra!
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.