Skrevet af: Thomas Andersen, 3. marts 2009 kl. 16.02
Hej igen
Er der ikke nogen der gider hjælpe med at finde dette hus billigst?
Juliana Premium 8,3 blank
Jeg har fundet det her til 15350 kr. med 6mm poly og fundament
www.drivhusexperten.dk/product-config.asp?id=162
Kan det ikke gøres billigere?
Skrevet af: Thomas Andersen, 5. marts 2009 kl. 12.26
Er der slet ingen der har kendskab til tilbud af ovenstående?
Og det gør bestemt ikke noget at det er et grønt, efter jeg i går og i dag har beundret drivhus i grøn er jeg bare helt solgt :)
Skrevet af: Niels, 5. marts 2009 kl. 12.47
Premium 8,3 i grøn er et flot hus, men du kunne også overveje den nye Uranus 8300 fra Vitavia. Den koster vejl. kr. 12.495,– med grønlakerede profiler og 6 mm polycarbonat. Sidehøjden er 151 uden sokkel og 163,5 cm med sokkel.
Mvh
Niels
Skrevet af: Niels, 5. marts 2009 kl. 12.49
Hov,
jeg så lige, at du egentlig først var interesseret i en blank udgave, så er prisen kun kr. 9.795,00.
Mvh
Niels
Skrevet af: Thomas Andersen, 5. marts 2009 kl. 13.04
Tak for forslaget, men lige nu er det et Premium jeg er forelsket i.
Men det kan jo godt være at vi ombestemmer os når vi får talt pengene og finder ud af hvormeget der kan blive til :)
Skrevet af: Niels, 5. marts 2009 kl. 13.22
Jamen, Premium er også et flot hus.
Der er dog også en anden tråd her på hjemmesiden, hvor forskellene på Premium og Uranus bliver beskrevet mere detaljeret.
Held og lykke med drivhuset.
Mvh
Niels
Skrevet af: Mads A, 6. marts 2009 kl. 10.26
Hej Thomas
Juliana Premium 8,3 lyder som et rigtig godt valg.
Men har du gjort dig nogen overvejelser om hvad du vil bruge dit drivhus til? Skal det indeholde en masse planter, grønsager, osv. eller skal det mere være et "hyggehus", hvor du har en enkel eller to tomatplanter og en vindrue hængende sammen med et havebord?
Hvis ideen er, at der skal dyrkes i huset vil 6 eller 10 mm. poly være et rigtig godt valg. Men du kan jo også vælge, at købe huset med 4 mm. hærdet glas, det ser super flot ud og du for lige pludselig et rigtig godt opholdsted i haven.
Kan se, at du kan købe huset hos f.eks. www.planteskoleshoppen.dk/product.asp?product=692 til Pris: DKK 14.055 hertil skal så købes fundament. Så tror ikke det er nogen helt dårlig pris du har fundet.
Et andet godt sted hvor du kan få lidt mere viden om Premium huset er på drivhuscenterdanmark.dk/
Men husk på at et drivhus holder I rigtig mange år, så de sidste 2–3000,– kan være givet godt ud.
God fornøjelse drivhuset, når du for fundet det rigtige.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.