Skrevet af: Lilium, 10. februar 2009 kl. 17.00
Her er et mægtigt link til en god side om dyrkning af citrusplanter samt diverse tropiske vækster.
citrus.forumup.org/index.php?mforum=citrus&sid=e9bcb44778e3997f9dbf44cfdad41375
Lilium
Skrevet af: Eivin Knidsen, 22. februar 2009 kl. 12.15
Det er et dejligt og spændende link, ih hvor er det ærgeligt at det er så svært at læse engelsk. Men så er det jo godt at ordbogen er opfundet. Jeg var forresten i vores lokale boghandel og købe et par nye engelskordbøger så jeg kan følge med på sider som netop den ovenstående. Det er godt nok peberet synes jeg, men nu har jeg de nyeste udgaver. De gamle har jeg smidt ud, men de var også fra 50'erne, så der er vel sket lidt siden går jeg ud fra. En spændende sektion med havebøger var der også, så den kiggede jeg lige lidt i. Ja, jeg vil nok påstå, at jeg ved det meste af hvad der står i de bøger, men at kigge er da altid spændende ja det er så. Det var en god dag, det gjorde godt med en lur da jeg kom hjem.
Mvh Eivin (^_^)
Skrevet af: Mogens; E., 22. februar 2009 kl. 20.27
Hej Eivin.
Fremfor at sidde og oversætte fra en engelsk ordbog, kan man nu ved hjælp af Google få oversat helt gratis.
net nyt.fdeonline.dk/publish.php?id=17406. Nogle gange er det godtnok lidt sjove ord, men meningen er god nok.
Skrevet af: Eivin Knidsen, 3. marts 2009 kl. 12.34
Tak! Det må jeg prøve.
Mvh Eivin (^_^)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.