Skrevet af: Jesper, 18. juni 2008 kl. 23.06
Hej
Vi har opsat et AGL Drivhus Luksus 9.9 M2 alu m. glas. Vi har store problemer med de fire vinduer, da de simpelthen ikke sidder ordenligt fast.
For det første skal der kun et forkert skub til, når vi åbner dem, til de ryger ud.
For det andet, havde vi indsat automatisk åbning i to af vinduerne og ved den mindste blæst, falder de bare ud.
Er der ikke nogen der kan hjælpe med en løsning?
Skrevet af: Kadir, 18. november 2008 kl. 20.50
Hei jeg bor i norge og kjøpte en driv hus fra bilha det semme som din og har hold på i mange dager og vet ikke hvor jeg skal feste de 8 stikk svarte plastikkene som følger med.
er det noen der ute har en svar ppå gjensyn takk
kadir
Skrevet af: Jesper, 18. november 2008 kl. 21.05
Jeg har fundet ud af det. Vinduet skal køres ind i rillen fra enden af. De sorte dutter skal holde det på plads i hver side, så de rutsjer :-)
Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 22. november 2008 kl. 17.47
Jeg har haft lidt af samme problemer. Hvis det er rigtige glas skal de have de rigtige mål. Det skal de selvfølgeligt også, hvis det er kunstigt glas, men det sidstnævnte er lidt bøjeligt, og så kan de også smutte ud, idet ved bøjningen bliver målet jo mindre og så passer det ikke i rammen, og smutter ud. håp
Skrevet af: Niels, 19. januar 2009 kl. 11.09
Jeg har et agl drivhus på 11 m. Jeg har haft store problemer med at ruderne ved ende gavlen (dørende) blæste ud.
Jeg har sat nogle andre skråstivere på som er 30*30mm samt stivere fra enden til det første fag og det har hjulpet kolosalt
Skrevet af: Eivin Knidsen, 19. januar 2009 kl. 16.58
Jesper, jeg ville klage der hvor I har købt drivhuset. Et sådant drivhus, som det du der beskriver, kan vel ingen være tilfredse med, da det jo, som sådan, vel ikke kan siges at være funktionsdygtigt.
Mvh Eivin
Skrevet af: Søren Elmelund, 9. februar 2009 kl. 11.14
Hej
_ Har haft AGL 9,9 i 5 år og har aldrig haft problemer med glas el.lign. Kunne problemerne med glasset skyldes en monterings/ samlefejl?
Skrevet af: Jesper K., 11. marts 2009 kl. 20.16
Vi har haft to stk 9.9 m2 AGL drivhuse i årevis. Generelt er det en langt kraftigere kvalitet end tilsvarende Juliana drivhuse, så evt. problemer skyldes sikkert en monteringsfejl – ekstremt vigtigt, at alt er i vinkel og i vater, eller måske en mandagsudgave af drivhuset.
Skrevet af: Niels, 10. april 2009 kl. 13.25
De sorte der følger med skal monteres nederst i døren så den kører i dem istedet for metal mod metal.
De lange sorte strimler har jeg limet fast ded silikone lim under de nederste glas i taget.
Niels
Skrevet af: C. F., 23. april 2009 kl. 5.19
Jeg valgte at sætte ruderne i med silikone, dette gør hele huset mere stabilt og ruderne falder ikke ud
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.