Skrevet af: Eivin Knidsen, 16. maj 2008 kl. 16.17
Et noget barnligt indlæg, der vel ikke har anden funktion end at fylde.
Til redaktionen: hvis det kunne arrangeres således, at man som bruger af denne hjemmeside, kunne opnå status af "medhjælper" eller "ordensduks" der fik mulighed for at slette indlæg af denne karakter, og således give os alle en bedre oplevelse af den her hjemmeside, ville jeg være meget interesseret i at påtage mig denne opgave. Skriv gerne tilbage om dette. Tak.
Mvh Eivin
Skrevet af: B, 16. maj 2008 kl. 16.48
Jeg har meldt mig for længe siden, men ville blive glad uanset hvem der fik kosten og gik i gang med at rydde ud i fjolle-indlægene, håber du får lov
Skrevet af: Mogens; E., 16. maj 2008 kl. 21.22
Ja, vi trænger til en dommer som kan uddele gule og især røde kort, til dem som ikke forstår spillets regler.
Skrevet af: Eivin Knidsen, 17. maj 2008 kl. 11.18
I har helt ret, og jeg vil mene, at jeg er den rette til jobbet. Jeg har om nogen forstand på haver og planter, og så har jeg en god situationsfornemmelse og er fair. Hvad siger redaktionen?
Mvh Eivin
Skrevet af: Karna Maj, 17. maj 2008 kl. 11.49
Kære alle
Jeg vil være rigtig glad for at få hjælp fra jer, da jeg ikke kan overkomme at følge alle indlæg. Der er allerede en håndfuld trofaste brugere, som gør opmærksom på indlæg, som bør slettes. I må meget gerne sende mails med links til de sider, hvor der er fjolleindlæg eller dårlig stemning. Så tager jeg stilling til dem og sletter alle, som ikke har et acceptabelt indhold. Det er vigtigt, at der er et link til siden og gerne med nummeret på det problematiske debatindlæg.
Der uddeles også både gule og røde kort, hvor jeg skriver til debattører og beder dem ændre adfærd, hvis de fortsat vil have adgang til Havenyt.dk. Der er også en del, som er blevet blokeret for, så de ikke længere kan komme ind på Havenyt.dk, bla. nogle skoler.
Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør
Skrevet af: Mogens; E., 17. maj 2008 kl. 21.42
Til Karna Maj.
Jeg fornemmer at du har været på ferie, da der pludselig er luget godt ud i de dårlige indlæg, som er ødelæggende for et godt forum. Det er godt du er tilbage ved tasterne.
Skrevet af: Karna Maj, 18. maj 2008 kl. 7.23
Kære alle
Jeg har nu ikke været på ferie, men i fuld sving i min have med at plante, så og hakke ukrudt. Og jeg synes at det er lidt ærgerligt, at jeg skal bruge min tid på dårlige debattørers indlæg i stedet for at lave nyt godt indhold til Havenyt. Men sådan er det åbenbart.
Jeg har slettet tråden God tone her til morgen, for det var bestemt ikke god tone -bortset fra de første to debatindlæg, som jeg så desværre også var nødt til at slette.
Med venlig hilsen
Karna Maj
Skrevet af: Eivin Knidsen, 19. maj 2008 kl. 15.47
Jeg vil også samstemme, at det er godt at have dig tilbage ved tasterne, og velkommen hjem fra ferie.
I forlængelse af ovenstående meningsudvekslinger vil jeg mene, at der er belæg for at få ryddet lidt ud i debatten "Søren Ryge". De sidste indlæg af en Hr. MD og en Hr. TJ er vist ikke helt saglige.
Mvh Eivin
Skrevet af: Eivin Knidsen, 21. maj 2008 kl. 17.39
Kære Karna. Sidste indlæg i "Røde myre i græsplænen" skal nok slettes.
Mvh Eivin
Skrevet af: Karna Maj, 21. maj 2008 kl. 23.57
Hej Eivin Knidsen
Tak for dine tilbagemeldinger. Men send det i en mail til karna@havenyt.dk, så dine beskeder ikke ligger og fylder op i en tilfældig tråd, som jeg måske ikke ser. Min mail checker jeg helt sikkert.
Med venlig hilsen
Karna Maj
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.