Skrevet af: Henrik, 24. november 2007 kl. 13.00
Hej!
Jeg har et LB-elite drivhus. Jeg kan ikke finde firmaet LB A/S. Hjææælp?
Skrevet af: Marianne, 6. april 2008 kl. 21.37
Silvan har forhandlet drivhuse fra LB a/s Elite modellerne: Maxi, Lux, Hobby, S9 samt et kaldet Greenlife men det er måske navnet på en serie...
Skrevet af: Ketil, 12. maj 2008 kl. 21.35
Heisan
Eg har eit Elite Drivhuse (EE Kaye).
Men eg ikkje teikninga?
Korleis skal eg få det opp?!
Kan nokon hjelpa meg?
mvh
Ketil
Skrevet af: Tommy, 19. maj 2008 kl. 15.06
Hobbydrivhus
Hej er der nogen der har erfaring med Drivhuse fra hobbydrivhuse.dk
vi overvejer at anskaffe et model Delux 712–10
m/polycarbodal glas 10mm.inc sokkel 12,5m2
er dette et godt valg.?til familie på 7 personer
er det et ok produkt til ca.17.000,–dkr inc lev.
mvh Tommy& ilona
Skrevet af: Sebastian, 27. marts 2009 kl. 10.02
L.B. Elite i Hjørring lukkede en gang i 90erne. Efter direktøren valgte at gå.
Men om firmaet er genopstået, skal jeg ikke kunne udelukke.
Skrevet af: André Møller, 28. april 2009 kl. 15.04
Hej er der nogle som kan hjælpe mig, jeg kunne godt tænke mig at udbygge mit drivhus, men hvordan.
det drivhus som jeg har er et elite 9,9 m2
Skrevet af: Kaj Rafn, 31. august 2009 kl. 16.00
Jeg har et LB elitedrivhus, som jeg ønsker at samle, men mangler tegninger. Det er ca. 2,25 langt og 2,50 m bredt(gavl).
Er der nogle, der kan hjælpe mig?
Skrevet af: Steen Jakobsen, 31. august 2009 kl. 16.24
Det er nu ikke så svært at samle. Jeg har selv haft sådan ét engang, købt som en bunke aluminium uden tegning.
Du skal bare finde ud af hvordan hjørnestolperne skal vende først, så går det nemt. De længste hjørneprofiler er så vidt jeg husker til taget.
Hvis du skal ud og købe alle bolte, glasklips og glaslister tror jeg bare at det bedre kan betale sig at køre det til containeren for metalskrot for den slags koster ca det samme som guld hvis man skal købe det i små mængder.
Mvh, Steen.
Skrevet af: Kaj Rafn, 31. august 2009 kl. 17.32
Jeg har modtaget en række billeder af drivhuset -fra før det blev pillet ned – der viser detailfotografier af hjørner og flader.
De kunne muligvis hjælpe andre i samme situation.
Er man interesseret, så mail til mig.
Skrevet af: Ketil, 2. september 2009 kl. 9.09
Heisan Kaj
Kan du senda meg desse drivhusbileta?
Eg har eit Elite som ligg i ei røys...
Skrevet af: Kaj Rafn, 2. september 2009 kl. 22.58
Hej Ketil.
Jeg må have din emailadresse for at sende dig billederne.
Drivhuset var nu ikke så svært at samle, men billederne hjalp mig dog noget!
MVH
Kaj
Skrevet af: Ivar Arntsen, 25. september 2009 kl. 12.40
Hei!
Noen av mine takprofiler ble ødelagt av snø. Er det noen derute som vet hvor jeg kan få prfiler til LB-drivhus?
Ivar
Skrevet af: Claes Nørgaard, 24. marts 2011 kl. 17.04
Hej.
Kan se dette er en gammel tråd, men står lidt med samme problemer. Jeg har netop hentet et Elite drivhus hos en ven der ville ha det fjernet, det er ca 2,5*2 meter. Da jeg skilte det ad var der ca 10 af boltene der knak da de var rustet sammen. Er der nogen der ved om man kan købe disse nogen steder, de er firkantede så de passer ind i skinnerne. Yderligere ville det være en kæmpe hjælp hvis nogen lå inde med en samlevejledning....
Skrevet af: Claes Nørgaard, 24. marts 2011 kl. 17.04
Hej.
Kan se dette er en gammel tråd, men står lidt med samme problemer. Jeg har netop hentet et Elite drivhus hos en ven der ville ha det fjernet, det er ca 2,5*2 meter. Da jeg skilte det ad var der ca 10 af boltene der knak da de var rustet sammen. Er der nogen der ved om man kan købe disse nogen steder, de er firkantede så de passer ind i skinnerne. Yderligere ville det være en kæmpe hjælp hvis nogen lå inde med en samlevejledning....
Skrevet af: Anja Egeriis, 24. marts 2011 kl. 17.45
Mon ikke det er standardbolte, der er brugt?
Prøv at søge på drivhustilbehør - der vil jeg tro, at du kan finde dem...
og jeg vil mene, at du kan finde en manual her:
www.elite-greenhouses.co.uk/
Skrevet af: Lisbeth Schmidt, 16. april 2011 kl. 16.07
LB Elitedrivhus - jeg står også netop nu og ser på en masse aluminiumsprofiler. Har også nogle tegninger, men de matcher ikke helt profilerne. Nogen der har billeder/tegning som kunne hjælpe mig videre (str 3,2 x 1,2 m (tror jeg))...
Skrevet af: Anja Egeriis, 16. april 2011 kl. 21.39
Lisbeth - har du prøvet linket i mit indlæg lige over dit?
mvh
Anja
Skrevet af: Anne Juel Jensen, 11. juni 2011 kl. 12.12
Jeg har lige fået et LB ELITE DRIVHUS, men jeg mangler nye hjul til døren, er der nogen der ved hvor jeg evt. kan skaffe dem???
Skrevet af: Anja Egeriis, 11. juni 2011 kl. 12.59
Jeg ville prøve linket længere oppe i tråden - det er jo dem, der har lavet drivhuset, så mon ikke de kan skaffe dem?
Skrevet af: Åsa Bergem, 5. juni 2019 kl. 13.34
Kaj Rafn. Jeg fant dette innlegget nå etter mange søk på nettet.. Vet at det har gått svært mange år, men har du fortsatt tegninger og bilder av drivhuset LB Elite? Jeg hadde satt veldig pris på å få dem. Jeg har opprettet en bruker her på forumet kun for dette, så er litt ukjent med hvordan siden brukes. Kan jeg sende deg en personlig melding med epost, eller må jeg skrive den her?
Mvh Åsa Bergem
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.