Skrevet af: Tina Clausen, 9. marts 2022 kl. 18.08
Hej.
Jeg er ved at sætte et Halls drivhus op. Jeg drømte om tagudsmykning, men har fundet ud af, det ikke kan fås til den type drivhus. Hos Juliana fortæller de, at ingen Juliana crestings passer til et Halls. Jeg har på nettet set en tagudsmykning til et Elmholm drivhus, og jeg tænker på, om det ville kunne bruges. På billeder, synes jeg, det ser ud som om, udsmykningen er opdelt i mindre stykker, som man sætter henover den øverste kant/"skinne" på tagryggen ... er der mon nogen her, der kender til Elmholms tagudsmykning og som kan fortælle, hvordan den sættes på ? Mit drivhus er ikke fladt i toppen, men afsluttes med en kant (der er ca 1 cm høj) - som det fremgår af foto.
Med venlig hilsen
Tina Clausen
Skrevet af: Søren Duun, 12. marts 2022 kl. 23.07
Hej Tina .
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med et specifik svar , så jeg tror at du enten skal ud hos en forhandler af de forskellige drivhuse for at sammenligne dem med hinanden eller have fat i den lokale smed for at hører ham om det er noget han kan fremstille for dig ..
Når jeg googler Elmholms tagudsmykning bliver jeg ikke klogere på om det kan anvendes på andre end de drivhuse de er beregnet til .
Skrevet af: Tina Clausen, 14. marts 2022 kl. 11.33
Hej S. Duun ...
Tak for svar :) Jeg tror også, jeg må have fat i en smed ...
Mvh Tina
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.