Forum

Drivhus i træ

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Louise I., 13. maj 2021 kl. 9.58

Er der nogen der ved hvor man kan købe drivhus i træ max 5m2 til en fornuftig pris? (ikke selvbyg)
Juliana har tidligere haft et, men det er desværre udgået af deres sortiment.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 13. maj 2021 kl. 10.57

Du skal nok selv bygge et , eller få en tømrer til at lave et skelet , og en glarmester til at sætte glas i , der er flere ulemper med et drivhus i træ , det skal jævnligt males og det er ikke let , og så kommer der ikke så meget lys ind , som med et aludrivhus , fordelen er at det nok er mere solidt og noget kønnere end aludrivhus................prismæsigt ...der vinder aludrivhuset stort...

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Louise I., 13. maj 2021 kl. 18.30

Min udfordring er at vi bor meget tæt på vandet og det kan indimellem blæse kraftigt.
Så det skal være et solidt drivhus jeg søger.
Hvilket mærke vil I anbefale?

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 13. maj 2021 kl. 21.05

Hall mener jeg er et godt mærke, men der findes så mange og jeg kan ikke mindes at der er lavet en egentlig test på drivhuse, men mon ikke forbrugerrådets "Tænk" har lavet et. De har lavet så mange test med tiden. Jeg må google det :-)

Jeg vil stile efter mærker af danske eller engelske producenter....

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 13. maj 2021 kl. 21.39

Hej Louise.

Jeg fik vist skrevet at der ikke findes test af drivhuse, men sagen er det at der findes rigtig mange, på google, at det er umuligt at finde ud af hvad man skal vælge.

Jeg ville under ingen omstændigheder vælge et træ drivhus af mange grunde, bl. a dem som Svend nævner, men også at det skal vedligeholdes....Mere end et aluminiums drivhus...

Nyt svar til emnet »Drivhus i træ«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Drivhus i træ

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider