Skrevet af: Axell A., 23. november 2019 kl. 18.22
Hej
De fleste af tagpladerne i mit drivhus er så gamle og beskidte at de skal skiftes. Men synes godt nok priserne er høje. Jeg kan købe nyt drivhus for under det dobbelte af prisen for bare otte plader.
Hvad kunne bruges som alternativ.
Skrevet af: Søren Duun, 23. november 2019 kl. 18.40
Tror ikke at du kan finde nogle billige alternativer til polycarbonat, uden at det koster dig en bondegård.
Ellers skal du finde et andet brugt drivhus, som du enten kan tage pladerne fra, forudsat at de er nyere og bedre, eller købe et andet drivhus. Evt i glas som er billigere i længden.
Skrevet af: Lars Holt, 24. november 2019 kl. 0.11
Glas bliver ikke slidt op, men det kan gå i stykker.
Skrevet af: Axell A., 24. november 2019 kl. 0.29
Ja særligt her hvor det blæser ret kraftigt nogengange.
Skrevet af: Frederik G, 25. november 2019 kl. 9.49
Jeg kan kun anbefale hærdet glas. Jeg har et Willab garden hus med fuldbane 4mm hærdet glas. Det har holdt til alt hvad det har været udsat for de sidste 4-5 år. Det står lige foran juniors fodboldbane og har selv ramt det så hårdt jeg kunne (skulle ramme målet......) og der skete ikke det mindste!
Jeg skal ikke kunne sige om lysgennemstrømningen er lidt mindre end alm glas men har ikke påvirket vores udbytte:-)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.