Skrevet af: Ann Waag, 13. maj 2018 kl. 15.06
Hej alle,
Vi har fornyligt købt hus, hvor der er to store drivhus/pavilloner. Om sommeren bliver de rigtig varme og jeg kan bare ikke finde us af hvordan man lukker “vinduet” op i toppen. Jeg har tilføjet billeder, da jeg ikke kan forklare “åbningsmekanismen”.
Håber der er en der kan hjælpe 🙏🏼
Vh,
Ann
Skrevet af: Ann Waag, 13. maj 2018 kl. 15.19
Her er et andet billede
Skrevet af: Svend Høst, 13. maj 2018 kl. 15.43
Prøv at spørge her ....lav-det-selv.dk
Skrevet af: Ann Waag, 13. maj 2018 kl. 16.14
Det prøver jeg. Tak :)
Skrevet af: Ann Waag, 13. maj 2018 kl. 19.05
Der er ikke rigtig nogen der ved. Måske der er en herinde som har et lignende drivhus/pavillon? Den ligner dem fra classica house.
Skrevet af: Lars Holt, 13. maj 2018 kl. 19.26
Den orange er termostaten.
Den skal tilsyneladende trække i de to snore, der får låget/lemmen til at løfte sig.
Prøv at trække i snorene. Så skal låget løfte sig - ellers er der forbundet forkert.
Skrevet af: Henry G., 13. maj 2018 kl. 22.25
Hej Ann det orange er "holderen" der bærer de to øverste "vandrette" rør, det venstre rør er føleren der skubber den nederste orange del nedad og derved åbner et vindue, og det højre rør har måske mistet trykket og skal skiftes. Jeg har 2 af disse automatiske oplukkere der har siddet på 2 vinduer de sidste 23 hele år, og de virker stadig uden problemer. Henry G.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.