Forum

Moderne drivhus med indretning som nøgle

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Karoline Andersen, 15. oktober 2017 kl. 21.08

Hej HN'er

Jeg skal have bygget et drivhus som er mere end de traditionelle vi kender i dag, det skal indrettes lidt specielt og så skal det ser moderne og pænt ud, så det passer til huset.

Jeg ved dog ikke hvor jeg skal finde kompetente folk til sådan en opgave, da jeg ikke selv har tiden. har i nogle forslag?

kh

Karoline

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christoffer Kaspersen, 15. oktober 2017 kl. 21.13

Hej Karoline,

Hvad mener du helt specifikt med "specielt"? Altså taler vi udelukkende om udseende/design, eller taler vi også funktionalitet?

De fleste standard-drivhuse er ret nemme at samle og sætte op, men da du ikke har tiden kan du jo evt. få hjælp fra www.byggetilbud.dk. Jeg har ikke selv prøvet det, men det ville komme bag på mig hvis de ikke kunne bygge en drivhus.

Håber det hjalp! :)

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 15. oktober 2017 kl. 22.36

Så er der en mere af de trojanske hest reklamer.......

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 16. oktober 2017 kl. 11.34

@Svend .... det er først en reklame, hvis der er link til et firma. Det er der altså ikke her. ;)

Så vidt jeg kan se, så er det et reelt spørgsmål.

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 16. oktober 2017 kl. 11.40

Hej @Karoline

Det lyder som om du skal have fat i en artkitekt (der også kan fungere som byggeleder) og sidenhen have et håndværkerfirma til at bygge det. MEN, det er i såfald en ikke hel billig opgave, du begiver dig ud på. ;)

En billigere løsning kan være, at henvende sig til et af drivhusfirmaerne og høre om de laver special-løsninger.

Hjertelig hilsen
Ayoe
(med mange års erfaring fra byggebranchen (udbud m.m.))

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 16. oktober 2017 kl. 12.03

Ayoe B. P. ,skriver @Svend .... det er først en reklame, hvis der er link til et firma. Det er der altså ikke her. ;)

Så vidt jeg kan se, så er det et reelt spørgsmål. citat slut.

Syntes du ikke at ca 5 min senere er der en henvisning til et byggesites er lidt for mærkeligt. link eller en WWW adresse er vel det samme .

Jeg mener bare at det breder sig meget hurtigt , denne her måde at få gratis reklame og omtale , ikke kun her men på andre sites fx er det også et problem på lav det selv sites .

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 16. oktober 2017 kl. 12.22

@Svend

Well, jeg har ikke set noget link (og en webadresse er også et link). Så derfor har jeg kun svaret ud fra hvad jeg kan se - og ikke ud fra hvad der måske tidligere har været slået op.

Men jo, det er et voksende problem - jeg har bare ikke været online her i weekenden, så har ikke set andet end det er er nu. ;)

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henry G., 16. oktober 2017 kl. 15.55

Hej Karoline jeg har en god ven der er rigtig god til at bygge specielle træ drivhuse, han er udlært snedker/tømrer og bor i Randers området. Send evnt. din adresse til mig privat. Måske er det en mulighed. Hilsen Henry G.

Nyt svar til emnet »Moderne drivhus med indretning som nøgle«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Moderne drivhus med indretning som nøgle

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider