Skrevet af: Nicholas Caron, 3. april 2016 kl. 14.29
Hej håber I kan hjælpe mig med at træffe det rigtige valg.
Jeg har de sidste år ønsket at få et drivhus, men da vi bor et sted hvor det godt kan blæse en del, kan det desvære nok ikke være et for spinkelt drivhus. Jeg har derfor haft kig på et euro-serre, men jeg har nu opdaget et for mig ukendt mærke som faktisk også lyder holdbart til en væsentligt billigere penge www.barney.dk/produkt/drivhus-strong-12-m2
Er der nogen der har set dem eller har en ide om hvor holdbare de er? Og det ser ud som om man selv skal skære 6mm polycarbonatplader til. Er det besværligt?
Sidst men ikke mindst, så overvejer jeg at sætte det på en let skrånende grund, hvor det så skal forankres med punkt støbninger og dyrkes direkte i jorden. Er der nogle der har en god ide til hvordan man enkelt planerer og griber sagen an?
Tænker jeg sætter nogle pinde i jorden, spænder snor ud i vatter hvorefter jeg fjerner jord fra hvor det er for højt til hvor det er for lavt. Løsner jorden med en greb, sætter drivhus stellet sammen, punktstøber stellet i pælebordshuller for at afslutte med polycarbonatplader. Lyder let, men jeg er ikke så handy, så jeg vil høre om det bør gribes an på en anden måde.
På forhånd tak.
Skrevet af: Nicholas Caron, 3. april 2016 kl. 14.31
Øh, ikke noget med sø. :-) jeg ved ikke lige hvor det kom fra
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.