Forum

Vinterisolering af drivhus

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 11. august 2012 kl. 23.41

Hvis nogen tænker på at isolere til vinter, så er der her billigt bobleplast til formålet.
Stor rulle 150 cm x 30m for 200 kr + 70 til forsendelse.
www.qxl.dk/pris/kontorartikler-inventar/indpakningsmateriale/bobleplast/store-bobler-boblefolie-bobleplast-120-cm-x-30-m/v/an685264142/

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 12. august 2012 kl. 7.54

De er også der, jeg har købt det ved den samme sælger. Kan helt sikkert anbefales - mit skal i gang med sin fjerde sæson til efteråret :)

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 12. august 2012 kl. 17.34

Hvad skulle vi da gøre, hvis vi ikke havde Anja til hele tiden at fortælle os om det er rigtigt hvad vi skriver ?

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 12. august 2012 kl. 17.59

Hej Gert,
Det var ikke ret pænt sagt, synes jeg. Der er jo ingen her, som ligger inde med facitlisten på nogen ting, men alle bidrager jo med deres egne erfaringer, hvorefter man så kan tage stilling til, hvad man vil eller ikke vil. Personligt har jeg mange gange haft glæde af, at Anja deler ud af sine erfaringer. Og hun giver dig oven i købet ret! Fy fy skamme.
Elsebeth

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 12. august 2012 kl. 20.16

Hej Gert

Jeg er helt sikker på at du misforstår Anjas intentioner. Jeg har haft ufatteligt meget glæde af Anjas uselviske hjælpsomhed i mit første år som drivhusejer.

M.v.h.

Peter

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 12. august 2012 kl. 20.19

Tak, Elsebeth :)

Og Gert - det kan godt være, at det er hårdt for dig, men du kommer til at leve med, at jeg er her og deltager med mine erfaringer og holdninger. Og oven i købet er så uforskammet at tillade mig at være enig med dig - kan godt se, at det er at stramme den...

Nyt svar til emnet »Vinterisolering af drivhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Vinterisolering af drivhus

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider