Skrevet af: Anne Mette S.P., 8. august 2024 kl. 16.32
Jeg har en meget lille muldrig have, ca. 24 m2,der trænger til opfriskning.
Jeg vil gerne have 2 - 3 nye stauder.
Skrevet af: Søren Duun, 9. august 2024 kl. 10.29
Hej Anne Mette.
Der findes masse af stauder, der vil kunne trives i sådanne en fin jord. Jeg kan blot nævne nogle få og som jeg selv har i haven. Det er floks, høstanemone , dagliljer, lavendler storkenæb osv ....Der finde rigtig mange du kan sætte.
Hvis du mangler stauder så hør om ikke der er nogle i nabolaget, som skal have tynget ud i deres stauder. August er en rigtig god måned at udtynge og plante på ny.
Jeg efterlyste planter og fik en lyserød storkenæb ,lige efter min kones smag. Så man kan være heldig.
Skrevet af: Pia Ragus, 11. august 2024 kl. 16.30
Hej Anne Mette
Jeg vil foreslå Solhat, findes i mange farver, den selvsår sig selv, men er nem at fjerne. Eller Sankt hans urt, flot i efteråret. Løvefod er også god, selvsår sig også og er flot i buketter.
Skrevet af: Pia Ragus, 11. august 2024 kl. 16.31
Hej Anne Mette
Jeg vil foreslå Solhat, findes i mange farver, den selvsår sig selv, men er nem at fjerne. Eller Sankt hans urt, flot i efteråret. Løvefod er også god, selvsår sig også og er flot i buketter.
Skrevet af: Anne Mette S.P., 20. august 2024 kl. 12.37
Mange tak for de gode svar. Jeg ved godt, at emnet er lidt bredt, men nu har jeg da et sted at starte.
Vh
Anne Mettr
Skrevet af: Anne Mette S.P., 20. august 2024 kl. 12.37
Mange tak for de gode svar. Jeg ved godt, at emnet er lidt bredt, men nu har jeg da et sted at starte.
Vh
Anne Mettr
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.