Forum

Opbinding som Claus Dalby

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ghita R. H., 12. september 2010 kl. 23.25

For nogle udsendelser siden så vi Claus Dalby binde sine Agapanthus op til tyndt jern med grønt bånd, som jeg forestiller mig er vådforstærket papirbånd med metaltråd. Jeg har ledt alle tænkelige steder efter dette (incl. Internettet) og finder kun fabrikanten, der forståeligt nok ikke sælger for mindre end 1.000 kr., hvilket er lige i overkanten til min parcelhushave. Har nogen kendskab til hvor dette bånd kan købes, da det så pænt ud til opbinding der kun skal vare en sæson?
pft og hilsener

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 13. september 2010 kl. 7.26

Jeg ved ikke lige, hvad han bruger, da jeg ikke ser udsendelserne - men måske kan man kontakte Claus Dalby via hans hjemmeside og spørge?

mvh
Anja

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Mette G., 13. september 2010 kl. 10.07

Ja, og så be planteskolen om at skaffe det hjem. Jo flere der spørger, jo hurtigere fanger de måske at han har fat i den lange ende mht. farver. Hvorfor vi ikke har lyst til at købe skriggrønne bånd, ståltråd og andet til opbinding.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kenn, Hjortespring, 14. september 2010 kl. 22.49

Jeg arbejder med vinplanter, og her findes flere løsninger til opbinding af vinplanterne, som jeg er sikker på at du kan bruge i haven.

Du kan købe:
- FlexiWire hos www.vinmager.dk/default-filer/page0018.htm (lidt træls hjemmeside, men et stort udvalg).
- Diverse opbinding hos www.haveshopping.dk/group.asp?group=132

- Kenn

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Clara Andersen, 14. september 2010 kl. 22.54

Mon ikke det er de ruller, man kan købe hos "Tiger", 2 ruller for 20 kr. så vidt jeg husker. Dem bruger jeg til alt, og de er utroligt stærke.

Nyt svar til emnet »Opbinding som Claus Dalby«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Prydhaven > Opbinding som Claus Dalby

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider