Forum

Altankasser med underskåle

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lisbeth Nielsen, 25. oktober 2008 kl. 12.55

Jeg søger en altankasse til at hænge på ydersiden af min altan. Det er defor vigtigt at kassen har en underskål, så vand og mudder ikke ryger ned i hovedet på min underbo.

Jeg har ikke kunne finde en sådan altankasse, men har læst i flere havebøger, at man netop bør have underskål på sin altankasse.

Er der nogen som kan hjælpe mig?

Det vil glæde både mig – og min underbo :-)

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 25. oktober 2008 kl. 13.47

Jeg har set de har dem hos Bakker, og jeg vil tro du kan se dem på
www.efsen-white.dk

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 27. oktober 2008 kl. 21.07

Lidl har også nogle altankasser med en slags indbygget underskål. Men det er som en regel spotvarer der kun sælges om foråret.

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Wina Fiona, 29. oktober 2008 kl. 7.46

Jeg købte en sidste år i en isenkrambutik – måske den hedder kop&kande. Altankassen er i sort jern med fine krummelure, og i den sidder en hvid plastikkasse. Jeg har set nogle tilsvarende i silvan.

Jeg har dog lavet et hul i kassen, så overskydende vand kan løbe fra, men jeg har heller ingen undeboer.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Wina Fiona, 29. oktober 2008 kl. 7.48

Alternativt kunne man måske også bruge en pilefletkurv som altankasse. De fås i mange str. og faconer, og så fore den med plastik.

Nyt svar til emnet »Altankasser med underskåle«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Fri debat > Altankasser med underskåle

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider