Skrevet af: Martin P, 8. maj 2008 kl. 17.18
Det undrer mig, hvilken plante Jerikos Rose stammer fra. For jeg ved, at det først er en almindelig plante, der så ikke skal have vand, så den visner. Så slipper planten jorden, og den knold kalder man så Jerikos Rose.
Men er der nogen der ved, hvad det er for en plante der bliver til Jerikos Rose, evt. hvor man kan købe frø?
Skrevet af: Mogens; E., 9. maj 2008 kl. 21.43
Jerikos rose (Selaginalla Lepidophylla) også kaldet opstandelses bregnen stammer fra Peru og Mexico.
Nogle akvarie forretninger sælger planten.
Skrevet af: Per Wandahl, 22. august 2008 kl. 13.50
Du kan købe sådan en rose hos Balles Planteskole i Ølstykke formedes 24 kr. Du kan også købe den en gros hos firmaet Nielsen som lettest findes på internettet under Jerikos Rose. Der koster 18 stk. 350 kr.
Per Wandahl
3660 Stenløse
Skrevet af: Jane Brinck Andersen, 30. maj 2009 kl. 11.08
I mit certificat står der, at Jerico rosen kommer fra Palæstina og Ægypten. Den forhandles også i ''Jane Onø'' i Algade 37 i Roskilde, og koster 35,– kr... Er der nogen, som kender en forhandler, der bor nærmere København?... Jeg ønsker alle en god sommer!
Skrevet af: Jane Brinck Andersen, 30. maj 2009 kl. 11.08
I mit certificat står der, at Jerico rosen kommer fra Palæstina og Ægypten. Den forhandles også i ''Jane Onø'' i Algade 37 i Roskilde, og koster 35,– kr... Er der nogen, som kender en forhandler, der bor nærmere København?... Jeg ønsker alle en god sommer!
Skrevet af: Henrik Jørgensen, 14. november 2009 kl. 13.16
Kan købes i butikken i Botanisk Have i København
Skrevet af: S.G.J, 14. november 2009 kl. 16.35
Jeg har netop købt en "Jerikos Rose" hos "Oasen", Park Àlle, Århus C.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.