Skrevet af: Gry Østergaard, 6. april 2007 kl. 18.00
Er der nogen der ved hvor man kan købe reservedele til gamel drivhus?jeg tro mit drivhus er en jutlandia og jeg mangler de hjul som skyde døren kører på.Og hvor i hele taget man kan købe reseve dele til drivhuse.hilsen Gry
Skrevet af: J.O., 7. april 2007 kl. 12.18
Man kan købe noget i byggemarkeder. Klipsene og nogle holdere til glasset. Byggemarkeder og deslige der sælger drivhuse, har også reservedele.
Skrevet af: I.Langkilde, 20. maj 2007 kl. 14.59
Jeg mangler hjul til skydedør i et 20–30 år gammelt EDEN drivhus.Hvor finder man dem?
Skrevet af: Ninna Menne, 4. juni 2007 kl. 15.46
Jeg mangler hængsler i plast matriale til delbar dør i drivhus, og jeg har ingen ide hvilket mærke drivhuset er, jeg vil tro at det er ca. 10 år gl.
Skrevet af: Georg Niemann, 20. februar 2008 kl. 3.35
Jeg mangler præcis det samme som Ninna Menne, hængslerne går åbenbart langsomt til og knækker, lige nu mangler jeg bare et, men de øvrige ser også medtagne ud. Er der mon kommet brugbare svar til nogen af de andre spørgere?
Skrevet af: Hans-Erik Klog, 19. marts 2008 kl. 17.08
Jeg har et drivbhus på 9 m2 der kan afhentes til reservedele
adr Hindbærvangen 51
2765 Smørum
telf. 44655514
Skrevet af: Lars Bundgaard, 20. marts 2008 kl. 16.46
Mangler reservedele til drivhus. Hvis der er nogen der har et gammelt drivhus der skal nedlægges er vi interesseret. Vi kan afhente hvis det er i vensysssel. Skriv evt. en mail. På forhånd tak
Skrevet af: Knud Bräuner, 29. juli 2008 kl. 10.24
Jeg mangler også disse hængsler. Hvor kan man købe dem?
Kan producenten evt have dem?
Skrevet af: Eva Birch, 10. juni 2009 kl. 5.03
Jeg har købt et brugt drivhus på ca 4 x 7m, som angiveligt skulle være et Jutlandia. Men jeg mangler en samlevejledning og enkelte reservedele. Er der nogen, der ved, hvor man kan skaffe dette? Jeg har prøvet at søge på nettet efter Jutlandia, men får en hel masse andet – eks. kartofler, men det har jo ikke så meget med drivhuse at gøre.
Skrevet af: Niels Weber, 12. juni 2009 kl. 11.06
Hej Eva,
det er nok fordi du ligesom mange af de andre, der har skrevet indlæg, kommer til at putte et "t" ind i navnet. Firmaet hedder "kun" Juliana. Prøv at studere www.juliana.com eller ring på 66 11 18 18.
Jutlandia var navnet på det berømte hospitalskib, der var udsendt til Koreakrigen (1950–53), som Kim Larsen synger om.
Juliana har sit navn fra den tidligere hollandske dronning.
Mvh
Niels
Skrevet af: Thomas Damgaard, 22. oktober 2009 kl. 20.52
Hej alle der mangler stumper, hængsler, dimser, hjul og lign. til Jeres forskellige drivhuse.
Send mig et billede af det du mangler (såfremt du helt mangler dimsen, så skitser gerne så godt du kan) – og beskriv hvad du ved om drivhuset, f.eks. alder, mål og mærke m.m. Så vil jeg forsøge at hjælpe.
Mvh Thomas
info@plusbo.dk
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.