Skrevet af: Tilde P., 28. juni 2016 kl. 17.52
Jeg håber, det går an at gøre opmærksom på en nylig udkommet bog af en af vores dygtigste forskere indenfor biodiversitet.
www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/ny-bog-opfordrer-til-sabotage-i-haven
Vh. T&HPP
Skrevet af: Gartner Duun, 28. juni 2016 kl. 19.26
Bogen koster kr.149,- og er på 121 sider . Den lyder til at være spændende og inspirerende så jeg håber at Fanny vil anmelde den. Dog vil jeg mene at jeg nok ikke med de naboer jeg har her omkring kan tillade mig og lade græsset gro alt for meget og lade brændestabler og gamle stubbe ligge og flyde . Det er ikke rigtig velset i kvarteret . Men det er det bogen ligger op til som jeg læser det og så er det nok bare at bruge fantasien så det ligner. ...
Skrevet af: Annette Lundgaard, 28. juni 2016 kl. 21.09
Tak for påmindelsen. Jeg hørte ham forleden i morgenradioen og besluttede, at den bog må jeg have.
Skrevet af: Gartner Duun, 28. juni 2016 kl. 23.16
Bogen koster som sagt kr 149,- i vejl.udsalg .Jeg var derfor inde på bogpriser hvor man som regel kan få en god rabat på bøger, incl havebøger og incl porto. Men bare ikke denne bog .For godt nok koster bogen kun kr 121,- men så kommer portoen, der er kr 29,- . Så det giver det samme . Og man får den desværre ikke bragt til døren men skal hente bogen på det nærmeste posthus.
Skrevet af: Karsten Madsen, 30. juni 2016 kl. 9.10
Så hvis man har en overgroet og upasset have kan man altid henvise til denne nye bog, såfremt naboer skulle undre sig ;)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.